آخرین آپدیت گلکسی A52 سامسونگ، عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، آپدیت گلکسی A52 سامسونگ با ویژگی‌هایی از جمله بهبود عملکرد دوربین در عکاسی و همچنین افزایش کیفیت مکالمات همراه است.
تبلیغات

سامسونگ برای هر دو نسخهٔ 4G و 5G گلکسی A52 آپدیتی منتشر کرده است که حاوی جدیدترین بستهٔ امنیتی می‌شود؛ اما گزارش GSMArena نشان می‌دهد که علاوه بر بستهٔ امنیتی، تغییراتی نیز در عملکرد دوربین تلفن هوشمند میان‌ردهٔ سامسونگ رخ خواهد داد.

گویا آپدیت منتشرشده در مناطقی ازجمله بریتانیا و هند تنها شامل بستهٔ امنیتی است؛ اما کاربران برخی از مناطق مانند اندونزی، پس از نصب آپدیت با بهبود عملکرد دوربین مواجه خواهند شد. طبق آنچه در متن پیش‌نمایش آپدیت توضیح داده شده است، آپدیت به بهتر شدن کیفیت تصاویر ثبت‌شده و در مجموع به بهتر شدن تجربهٔ کاربری با دوربین گلکسی A52 ختم خواهد شد.

از تغییرات دیگر همراه‌با آپدیت، افزودن المان‌های بیشتر به حالت ثبت تصاویر پرتره است؛ المان‌هایی که اصولاً در محصولات بالارده از جمله نوت ۲۰ اولترا یا سری گلکسی اس ۲۱ مشاهده می‌شود.

در ادامهٔ توضیحات پیش‌نمایش آپدیت به بهتر شدن کیفیت تماس‌ها و عملکرد صفحه‌نمایش اشاره شده است. حجم  این آپدیت به ۴۰۰ مگابایت می‌رسد که کمی جای تأمل دارد. آپدیت انتشاریافته برای هند ۷۰۰ مگابایت حجم دارد که البته در توضیحات آن به موارد ذکرشده برای آپدیت اندونزی اشاره‌ای نشده است. 

آپدیت عرضه‌شده برای بریتانیا و هند شامل بستهٔ امنیتی ۱ آوریل می‌شوند و انتظار می‌رود پس از نصب آن، کاربران تجربهٔ روان‌تر و پایدارتری در کار با گلکسی A52 داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات