باتری شیائومی می 11 اولترا دارای فناوری منحصربه‌فردی خواهد بود

شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می‌گوید می 11 اولترا دارای فناوری باتری جدیدی خواهد بود که نه‌تنها باعث باریک شدن گوشی می‌شود بلکه سرعت شارژ را بالا می‌برد. می 11 اولترا تراشه‌ی ویژه‌ای خواهد داشت.
تبلیغات

شیائومی تاکنون بارها تیزرهایی با محوریت رویدادی که ۲۹ مارس ۲۰۲۱ (۹ فروردین ۱۳۹۹) برگزار می‌کند منتشر کرده است. از قرار معلوم شرکت چینی در پی رونمایی سه یا چهار مدل گوشی از سری می 11 است. شیائومی همچنین از بازگشت سری می میکس در رویداد ۹ فروردین خبر داده و گفته است مدل بعدی می میکس از دوربینی با لنز مایع استفاده خواهد کرد. 

آن‌طور که GSMArena می‌نویسد شیائومی در پوستری اعلام کرده است که می‌خواهد از باتری دارای آنُد سیلیکون‌اکسیژن در می 11 اولترا استفاده کند. این گوشی پرچم‌دار دارای تراشه‌ی کاملا جدیدی خواهد بود؛ البته فعلا از کارکرد این تراشه مطلع نیستیم. 

باتری می 11 اولترا سیستم شارژ فوق سریع خواهد داشت و طبق ادعای شیائومی، فناوری سیلیکون‌اکسیژن به تولید گوشی‌های باریک‌تر با توانایی پشتیبانی از شارژ سریع‌تر منتهی می‌شود. شیائومی می‌گوید ایده‌ی تولید باتری سیلیکون‌اکسیژن را از «وسایل نقلیه‌ی جدید» الهام‌ گرفته است. این شرکت در الکترود منفی باتری می 11 اولترا ماده‌ای سیلیکونی در مقیاس نانو قرار می‌دهد که از لحاظ تئوری، ۱۰ برابر ظرفیت بیشتر از گرافیت خواهد داشت. 

شیائومی در توضیح تراشه‌ی مرموز می 11 اولترا از کلیدواژه‌ی Surging استفاده کرده است تا به‌نوعی ذهن ما را به سمت سیستم-روی-چیپ Surge S1 که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود بکشاند. فعلا نمی‌دانیم که شیائومی قصد معرفی Surge S2 را دارد یا تراشه‌ی جدید به پردازنده‌ی سیگنال تصویر لنز مایع مرتبط است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات