لنوو لیجن 2 پرو با قابلیت شارژ ۱۱۰ وات، گواهی 3C دریافت کرد

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل جدید گوشی‌ گیمینگ سری لیجن لنوو اخیرا با  ویژگی شارژ ۱۱۰ وات، گواهی 3C دریافت کرده است. گفته می‌شود این گوشی دو سلول باتری هم‌ظرفیت دارد.
تبلیغات

لنوو در ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹) نخستین گوشی گیمینگ سری لیجن را در دسترس مخاطبان قرار داد که یکی از نکات جالب ‌توجه درباره‌ی آن، بهره‌مندی از دو درگاه USB برای شارژ است. براساس گزارش GSMArena، دستگاه جدید لنوو اخیرا گواهی مؤسسه‌ی 3C را دریافت کرده است. به ‌نظر می‌رسد این دستگاه، لنوو لیجن 2 پرو است که فناوری شارژ ۱۱۰ وات ارائه می‌دهد.

به‌ منظور دستیابی به فناوری شارژ ۱۰۰ وات، لنوو باتری گوشی گیمینگ جدید را به دو سلول با ظرفیت مساوی تقسیم کرده است که هر یک از آن‌ها از طریق یکی از دو درگاه USB-C شارژ می‌شود. دو سلول باتری در نخستین مدل لنوو لیجن از فناوری ۴۵ وات پشتیبانی می‌کردند. در نسل دوم، یکی از سلول‌ها از فناوری ۶۵ وات و دیگری از فناوری ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند تا توان نهایی شارژ دستگاه به ۱۱۰ وات برسد.

شماره‌مدل دستگاه جدید لنوو، L70081 اعلام شده است. گفته می‌شود این گوشی گیمینگ قرار است با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 کوالکام به بازار عرضه شود که اتفاقی غیر منتظره نیست. انتظار داریم لنوو لیجن 2 پرو مقدار زیادی رم داشته باشد و از رابط کاربری سفارشی با قابلیت‌های بازی‌محور متعدد بهره بگیرد. در حال حاضر نمی‌دانیم قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی گیمینگ جدید لنوو چیست. 

لیجن 2 پرو برای موفقیت در بازار گوشی رقبای بسیار قدرتمندی پیش روی خود می‌بیند. نوبیا اخیرا ردمجیک 6 پرو را با ۱۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۱۶۵ هرتز و شارژ ۱۲۰ وات رونمایی کرده است. چند روز پیش شاهد معرفی رسمی ایسوس راگ فون 5 در سه مدل بودیم. گوشی‌های سری راگ فون 5 سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات