پوستر لنوو به بهره‌مندی لیجن 2 پرو از دو فن خنک‌کننده اشاره دارد

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو با انتشار پوستری از حضور سیستم خنک‌کننده‌ی متشکل از دو فن در گوشی گیمینگ بعدی‌ خود خبر داد. این دستگاه لنوو لیجن 2 پرو نامیده خواهد شد.
تبلیغات

لنوو با انتشار پستی در ویبو، یک پوستر را به‌صورت عمومی در دسترس قرار داد که به مدل بعدی گوشی گیمینگ سری لیجن ارتباط دارد. مدیرکل برند لنوو ضمن اشاره به بهره‌مندی این دستگاه از سیستم خنک‌کننده‌ی فعال متشکل ‌از دو فن، به‌صورت رسمی اعلام کرد این گوشی با نام لنوو لیجن 2 پرو (Lenovo Legion 2 Pro) شناخته می‌شود.

بر اساس گزارش GSMArena، ترجمه‌ی ماشینی متن پوستر لنوو ما را به عبارت «سیستم خنک‌کننده‌ی توربو با دو فنِ قابل ‌تنظیم» می‌رساند. همچنین به ‌نظر می‌رسد لنوو در بخش پایینی پوستر از این عبارت استفاده کرده است: «طوفانی جدید رؤیت شده. شما [به ‌لطف آن] می‌توانید همه ‌چیز را نابود کنید.» 

لنوو تأیید کرده است که لیجن 2 پرو از پردازنده‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند که برای یک دستگاه گیمینگ، تعجب‌برانگیز نیست. لنوو پیش‌تر گفته بود گوشی گیمینگ بعدی‌اش در بهار پیش رو از راه می‌رسد؛ اما فعلا تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را نمی‌دانیم. 

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید

شرکت چینی هفته‌ی گذشته پوستری دیگر از لنوو لیجن 2 پرو منتشر کرده بود که نشان می‌داد این گوشی پر از قابلیت‌های متنوع است و از لحاظ گیمینگ، تمامی مشخصه‌های موردنیاز را دارد. طبق گزارش‌ها، لنوو لیجن 2 پرو قرار است دارای ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز باشد. انتظار می‌رود  گوشی گیمینگ لنوو لیجن بعدی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ‌همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 و رم LPDDR5 استفاده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات