لنوو لیجن ۲ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ دیده شد

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق اطلاعات فهرست‌شده در گیک‌بنچ، لنوو لیجن ۲ پرو باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.
تبلیغات

لنوو  در حال آماده شدن برای عرضه جایگزین لیجن دوئل است که با نام لیجن پرو هم شناخته می‌شود؛ محصولی که به ‌احتمال زیاد لیجن ۲ پرو نام دارد. طبق شایعات، لیجن ۲ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و از سیستم خنک‌کننده جدیدی بهره می‌کرد که باعث بهبود عملکرد گوشی خواهد شد.

امروز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شد. براساس گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این گوشی لنوو با شماره مدل L70081، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شده است

گیک بنچ لنوو لیجن ۲ پرو

این گوشی هوشمند لنوو توانسته است در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۱۲۹ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۳۷۶۳ کسب کند که رکورد قابل ‌توجهی در گیک‌بنچ محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از اطلاعات منتشرشده از لیجن ۲ پرو به استفاده از اندروید ۱۱ اشاره شده است. این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده و حافظه داخلی آن از نوع UFS 3.1 خواهد بود. برای این گوشی از رم‌ LPDDR5 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات