شیائومی می 10i با تراشه اسنپدراگون 750G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
می 10i شیائومی علاوه‌بر تجهیز به تراشه و دوربین جدید، از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.
تبلیغات

شیائومی درنهایت می 10i را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند درواقع از‌نظر طراحی ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری بسیاری از ویژگی‌های ردمی نوت ۹ پرو 5G را وام گرفته است و انتظار می‌رود روانه‌ی بازار هند شود. از ویژگی‌های مهم می 10i شیائومی که آن را از دیگر محصولات سری می ۱۰ متمایز می‌کند، برخورداری از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 ساخت سامسونگ است.

حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 در‌کنار سه دوربین دیگر قرار می‌گیرد: دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج. برای دوربین سلفی نیز حسگری ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در حفره‌ای درست بالای صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد.

صفحه‌نمایش گوشی هوشمند جدید شیائومی۶/۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نرخ نوسازی برای تجربه‌ی بازی‌های اندرویدی بسیار مناسب است. در‌حال‌حاضر، بسیاری از محصولات پرچم‌دار و میان‌رده‌ی پریمیوم از این نرخ نوسازی یا حداقل نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار هستند.

نرخ نوسازی شیائومی می 10i

سران شرکت چینی درباره‌ی صفحه‌نمایش می 10i و نرخ نوسازی آن توضیح داده‌اند که میزان نرخ نوسازی در زمان پخش ویدئو به ۳۰ هرتز و در زمان اجرای بازی‌های اندرویدی یا کار با اپلیکیشن‌ها به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. از ویژگی‌های دیگر صفحه‌نمایش می 10i می‌توان به پشتیبانی از HDR اشاره کرد.

شیائومی برای محصول جدیدش از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G با مودم سازگار با ارتباطات نوین 5G بهره برده است. علاقه‌مندان به شیائومی می 10i می‌توانند در زمان خرید از بین سه مدل زیر، گزینه‌ی دلخواهشان را انتخاب کنند:

  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۲۸۷ دلار
  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۳۰۰ دلار
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۳۲۸ دلار

این نکته را نیز در نظر بگیرید که قیمت‌های ذکرشده برای بازار هند است. شیائومی می 10i از باتری ۴،۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که امکان شارژ سریع ۳۳ واتی دارد. شیائومی می 10i را ۸ ژانویه (۱۹ دی) در سه رنگ به بازار هند عرضه می‌کند.

قیمت و مدل های شیائومی می 10i
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات