شیائومی زمان رونمایی ردمی نوت 9T را مشخص کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود شیائومی ردمی نوت 9T نوزدهم دی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شود.
تبلیغات

در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۰، شایعاتی در فضای مجازی شنیده می‌شد که شیائومی خود را برای معرفی نسخه‌ی دیگری از سری ردمی نوت ۹ آماده می‌کند. حال براساس گزارش رسانه‌ی خبری GSMArena، محصول مدنظر با نام ردمی نوت 9T در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

گویا شعبه‌ی اسپانیای شیائومی تیزری منتشر کرده و در آن، از رونمایی ردمی نوت 9T در ۸ ژانویه (۱۹ دی) خبر داده است. بااین‌حال، تیزر مدنظر حذف شده و در‌حال‌حاضر نمی‌توان آن را در وب‌سایت یا حساب‌های متعلق به این شعبه‌ مشاهده کرد.

پس از حذف تیزر مدنظر، حساب متعلق به شعبه‌های دیگر شیائومی باردیگر تیزر رونمایی ردمی نوت 9T را منتشر کرد؛ البته بازه‌ی زمانی برگزاری مراسم معرفی محصول جدید شرکت شیائومی تغییر کرد و دو ساعت دیرتر از زمان ذکرشده در تیزر قبلی، گوشی هوشمند جدید شیائومی رونمایی خواهد شد.

از مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 9T می‌توان به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی دایمنسیتی 800U  اشاره کرد. این تراشه به‌لطف برخورداری از مودم 5G می‌تواند از نسل نوین ارتباطات پشتیبانی کند. افزون‌براین، شیائومی ردمی نوت 9T را با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ عرضه خواهد کرد.

در پنل پشتی ردمی نوت 9T، ماژول دوربینی به‌چشم می‌خورد که ازنظر طراحی، به ردمی نوت ۹ پرو نسخه‌ی 5G بسیار شبیه است؛ اما از سه دوربین شامل دوربین اصلی و دوربینی با لنز فوق‌عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل شده است. درهر‌صورت اگر به ردمی نوت 9T علاقه‌مند هستید، چند روزی دیگر باید صبر کنید تا شرکت چینی جدیدترین محصول میان‌رده‌ی خود را رونمایی کند.

 تیزر شیائومی ردمی نوت 9T
 تیزر شیائومی ردمی نوت 9T
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات