شیائومی روی تعداد زیادی گوشی تاشدنی کار می‌کند

یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ شرکت‌های بیشتری گوشی تاشدنی راهی بازار کنند. شیائومی یکی از این شرکت‌ها است که احتمالا سه گوشی تاشدنی خواهد ساخت.
تبلیغات

به گزارش MSPoweruser، بر اساس تحلیل‌های راس یانگ (از فعالان حوزه موبایل) شیائومی در حال ساخت سه گوشی تاشدنی است که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهند شد. گفته شده است این سه گوشی با ساختار متفاوت راهی بازار می‌شوند؛ یکی از آن‌ها به بیرون و دیگری به داخل تا می‌شود و گوشی سوم ساختار صدفی دارد.

وب‌سایت LetsGoDigital اخیرا به پتنت‌هایی دسترسی پیدا کرده است که به طراحی هفت گوشی تاشدنی اشاره می‌کنند. انتظار می‌رود حداقل چند مورد از این پتنت‌ها اجرایی شوند.

دو عدد از این طرح‌ها به‌صورت صدفی هستند و به موتو ریزر و گلکسی زد فلیپ شباهت دارند. یکی طراحی ساده‌تری دارد و از یک صفحه‌نمایش خارجی بهره می‌برد که باعث می‌شود شبیه گلکسی زد فلیپ و ریزر باشد. انتظار می‌رود این گوشی دوربین جلو نداشته باشد و دوربین پشت که در حالت‌های مختلف قرار می‌گیرد، نقش دوربین جلو را هم ایفا می‌کند.

پتنت گوشی تاشدنی شیائومی

 در طرح دوم، دوربین بزرگ و فلاش در بدنه‌ ضخیم‌تری قرار گرفته‌اند. این مدل صفحه‌نمایش بسیار بزرگی دارد.

پتنت گوشی تاشدنی شرکت شیائومی
گوشی تاشدنی شیائومی

شیائومی چند پتنت دیگر هم ثبت کرده است که شباهت زیادی به سری گلکسی زد فولد دارند. برخی از این طرح‌ها یک صفحه‌نمایش خارجی دارند، در برخی دیگر صفحه‌نمایش کلا گوشی را در بر گرفته است و در تعدادی، صفحه‌نمایش جدا از پنل است.

موبایل تاشدنی شیائومی

 در این طرح‌ها اندازه و تعداد دوربین‌ها هم متفاوت است. یکی از این گوشی‌ها دوربین اصلی بزرگی دارد و هیچ‌کدام آن‌ها از دوربین جلو برخوردار نیستند.

هنوز مشخص نیست کدام مورد به‌عنوان طرح نهایی انتخاب می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات