احتمال تاخیر یک ماهه در معرفی سری آنر V40

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس جدیدترین گزارش‌ها، آنر تصمیم گرفته است تا گوشی‌های هوشمند سری V40 را با یک ماه تأخیر، ژانویه‌ی سال ۲۰۲۱ رونمایی کند.
تبلیغات

انتظار می‌رفت که آنر، گوشی‌های هوشمند سری V40 را در ماه جاری معرفی کند؛ اما ظاهرا چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا محصولات مذکور را بازسازی و یک ماه بعد در ژانویه‌‌ی ۲۰۲۱ رونمایی کنند. تاکنون سالانه تنها دو گوشی هوشمند از سری V روانه‌ی بازار می‌شد؛ اما شاید امسال شاهد سومین محصول از سری یادشده با لنزی از نوع پریسکوپ و بزرگ‌نمایی بیشتر باشیم.

معرفی گوشی‌های هوشمند سری وی 40 در ماه آینده، تأخیر چندان بزرگی به‌نظر نمی‌رسد. آنر V10 و آنر V20 در ماه دسامبر رونمایی شدند و درنهایت یک‌ماه بعد، تحت نام View به بازارهای جهانی راه یافتند؛ اما عرضه‌ی سری V30 به‌صورت جهانی اندکی متفاوت بود و آنر در خارج از چین هیچ رویداد بزرگی برای معرفی این محصول برگزار نکرد. مراسم اصلی رونمایی آنر V30 درحدود ۱۲ ماه قبل در پکن برگزار شد.

با وجود موارد ذکرشده، یک نگرانی عمده درباره‌ی محصولات جدید آنر وجود دارد؛ آیا چینی‌ها خارج از چتر هواوی قادر به رقابت خواهد بود و آیا چنین موضوعی روی عرضه‌ی جهانی محصولات تأثیر خواهد داشت؟ درحال‌حاضر، شک و تردیدهای فراوانی درباره‌ی این مسئله وجود دارد، اما امید می‌رود که با عرضه‌ی سری V40، تمامی شبهات یک‌بار و برای همیشه برطرف شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات