ویدیوی کالبدشکافی وان پلاس 8 تی نسخه سایبرپانک 2077 منتشر شد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
در ویدیویی که اخیرا منتشر شده است، اجزا و قطعات داخلی نسخه محدود وان‌پلاس 8 تی سایبرپانک 2077 به نمایش در می‌‍آید و فناوری‌های استفاده‌شده در آن بررسی می‌شود.
تبلیغات

شرکت وان‌پلاس درکنار عرضه نسخه‌های استاندارد محصولات خود، نسخه‌هایی ویژه با همکاری شرکت‌های دیگر روانه بازار می‌کند که درواقع علاوه بر تفاوت‌های جزئی سخت‌افزاری، از نظر ظاهر و متریال مورد استفاده با مدل‌های استاندارد متفاوت هستند.

در آخرین اقدام‌ وان‌پلاس برای عرضه نسخه‌ی مخصوص کلکسیونرها، مدلی از وان‌پلاس ۸ تی روانه بازار شده که برای طراحی ظاهری آن از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ الهام گرفته شده است. مهم‌ترین مواردی که نسخه محدود وان‌پلاس ۸ تی سایبرپانک ۲۰۷۷ را نسبت به مدل استاندارد متمایز می‌سازد، جنس بدنه، به‌خصوص پنل پشتی آن عنوان می‌شود که قرار گرفتن لوگوی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ زیبایی آن را چندبرابر می‌کند.

درحال‌حاضر بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هنوز منتشر نشده است و روند به تأخیر افتادن آن همچنان ادامه دارد؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند نسخه محدود وان‌پلاس ۸ تی سایبرپانک ۲۰۷۷ را در بازار خریداری کنند؛ نسخه‌ای که اوایل ماه نوامبر راهی بازار شده و گویا مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات وان‌پلاس و بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار گرفته است.

اخیرا ویدیویی از کالبدشکافی نسخه ویژه وان‌پلاس ۸ تی با طرح ظاهری بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ منتشر شده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. درواقع اگر قصد خرید مدل مخصوص پرچم‌دار شرکت چینی را ندارید، ویدیوی مد نظر نه‌تنها نمایی کامل از طراحی ظاهری گوشی هوشمند را به ‌نمایش می‌گذارد؛ بلکه امکان مشاهده اجزای داخلی دستگاه وجود خواهد داشت.

درکنار جنس پنل پشتی و نوع طراحی آن، ماژول بزرگ دوربین که میزبان لوگوی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ شده است، نظر به خود جلب می‌کند. ابعاد بزرگ ماژول گویا تنها برای زیبایی هرچه بیشتر ظاهر گوشی و قرار گرفتن لوگوی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در نظر گرفته شده است و ویژگی خاصی ندارد؛ اما ترند افزایش تعداد دوربین‌های هر نسل از گوشی‌های هوشمند، تصویری مفهومی از آینده تلفن‌ هوشمند با تعداد بسیار زیادی دوربین‌ را تداعی می‌کند.

با باز شدن پنل پشتی می‌توان نگاهی به نوع طراحی داخلی و قرار گرفتن اجزای تشکیل‌دهنده وان پلاس ۸ تی داشت. شرکت چینی تراشه‌های دستگاه را در لبه‌های مادربرد قرار داده است و برای خنک‌سازی گوشی هوشمند، از نواری از جنس مس و گرافیت استفاده می‌کند.

باتری درواقع متشکل از دو قسمت است که با استفاده از کابلی به یکدیگر متصل هستند. چنین اقدامی نه‌تنها ضریب امنیتی دستگاه را بالاتر می‌برد؛ بلکه دست طراحان دستگاه برای استفاده هرچه بهتر از فضای موجود در داخل دستگاه را بازتر می‌سازد. علاوه بر موارد ذکرشده، به کار گرفتن فناوری شارژ سریع با کاربرد بهتر نسبت به مدل‌های پیشین با استفاده از دو باتری متصل به یکدیگر به‌مراتب ساده‌تر می‌شود؛ درواقع این ویژگی به دستگاه اجازه می‌دهد هر دو باتری را به‌صورت هم‌زمان شارژ کند. در ادامه می‌توانید از تماشای ویدیوی کالبدشکافی وان‌پلاس ۸ تی نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ لذت ببرید.

دانلود ویدئو از آپارات - تماشای ویدئو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات