نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس 8T معرفی شد

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وان‌پلاس امروز رسما نسخه  سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس 8T را با ظاهری جذاب معرفی کرد.
تبلیغات

نسخه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس ۸ تی جدیدترین گوشی از سری وان پلاس 8T خواهد بود. این مدل بسیار زیبا فقط در کشور چین عرضه خواهد شد و قیمت آن هم ۳۰۰ یوان بیشتر از مدل استاندارد خواهد بود. وان‌پلاس اعلام کرده که پیش‌فروش این گوشی از ۲ نوامبر شروع می‌شود و ۱۱ نوامبر هم دراختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت گوشی نسخه‌ی سایبرپانک ۳۹۹۹ یوان (تقریبا ۵۹۹ دلار) اعلام شده است.

گوشی وان پلاس ۸ تی سایبرپانک ۲۰۷۷
وان پلاس ۸ تی سایبرپانک ۲۰۷۷
سایبرپانک ۲۰۷۷ وان پلاس ۸ تی

در نگاه اول، ظاهر نسخه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ وان پلاس 8T جلب‌توجه می‌کند. ماژول دوربین این گوشی کمی بزرگ‌تر شده و لبه‌های خمیده‌تری دارد. پشت گوشی هم عناصر مختلفی از بازی سایبرپانک را مشاهده می‌کنید. روی قاب پشتی، لوگو وان پلاس و روی لبه‌ی پایینی قاب پشتی نیز لوگو سایبرپانک قرار گرفته است.

داخل جعبه شارژر ۶۵ وات قرار گرفته که روی آن لوگو سایبرپانک حک و قاب محافظ بسیار زیبایی هم برای نسخه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ وان پلاس 8T در نظر گرفته شده است. گوشی از رابط کاربری خاصی با استفاده از عناصر بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بهره می‌برد. برای مثال آیکون‌ها تغییر پیدا کرده‌اند و والپیپر زنده هم روی گوشی دیده می‌شود.

گوشی وان پلاس 8T طرح سایبرپانک ۲۰۷۷
گوشی وان پلاس 8T طرح سایبرپانک ۲۰۷۷

گوشی وان پلاس ۸ تی نسخه‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اگر دربرابر بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هیجان‌زده هستید، شاید دوست داشته باشید این گوشی را بخرید؛ البته اگر آن را در ایران پیدا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات