نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس ۸ تی ۱۲ آبان راهی بازار می‌شود

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در زمان معرفی گوشی وان پلاس ۸ تی مشخص شد این گوشی نسخه‌ای با تم بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ دارد. امروز اعلام شد نسخه سایبرپانک ۲۰۷۷ گوشی وان پلاس ۸ تی در تاریخ ۱۲ آبان راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

درحالی‌که عرضه‌ی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تا اواخر آبان‌ماه به تأخیر افتاده، قرار است نسخه وان پلاس ۸ تی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۱۲ آبان‌ (۲ نوامبر ۲۰۲۰) راهی بازار شود. این گوشی با تم سایبرپانک ۲۰۷۷ ساخته شده است و انتظار می‌رود یک پوسته مخصوص این بازی روی آن نصب شده باشد. با توجه‌ به تصاویری که از این گوشی منتشر شده است، دور قسمت دوربین پشت گوشی عبارت سایبرپانک ۲۰۷۷ دیده می‌شود. همچنین گوشی حالتی فانتزی‌ پیدا کرده است که می‌تواند برای طرفداران این بازی بسیار هیجان‌انگیز باشد.

وان پلاس 8T سایبرپانک ۲۰۷۷

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برای ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، کامپیوتر شخصی و گوگل استادیا منتشر خواهد شد. عرضه‌ی این بازی تا این لحظه چند بار با تأخیر مواجه شده و حالا قرار است در تاریخ ۱۹ آذر راهی بازار شود.

نسخه مخصوص گوشی وان پلاس ۸ تی برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به تراشه اسنپ‌دراگون 865 و ۱۲ گیگابایت مجهز شده و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به صفحه‌نمایش OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی باید تا تاریخ ۱۲ آبان‌ صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات