ردمی کی ۴۰ صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی بالا و شارژ سریع دارد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات، ردمی کی ۴۰ پرو با تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۵ راهی بازار می‌شود و شارژر ۳۳ واتی دارد.
تبلیغات

سری ردمی کی ۳۰ در استفاده از صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی بالا کمی عجیب عمل می‌کند؛ گوشی‌های این خانواده را می‌توان در مدل‌هایی با صفحه‌نمایش LCD یا OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، ۱۲۰ هرتز و ۱۴۴ هرتز خریداری کرد. این موضوع در شارژر این گوشی‌ها هم دیده می‌شود؛ گوشی‌های سری ردمی کی ۳۰ با شارژرهای ۲۷ وات، ۳۰ وات و ۳۳ وات راهی بازار شده‌اند. حالا شایعه‌ای جدید به این موضوع اشاره دارد که  گوشی‌های سری ردمی کی ۴۰ بسیار شبیه به هم خواهند بود.

بر اساس این شایعه، تمام مدل‌های ردمی کی ۴۰ صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی بالا خواهند داشت و همه آن‌ها از شارژ سریع بهره می‌برند. البته گفته شده است این تغییرات با نسل فعلی تفاوت زیادی ندارند؛ به عنوان مثال گوشی ردمی کی ۴۰ پرو به شارژر ۳۳ وات مجهز خواهد بود؛ این شارژر در مدل ردمی کی ۳۰ پرو هم وجود دارد.

وب‌سایت MIIT به این موضوع اشاره کرده است که این گوشی‌ها از 5G پشتیبانی می‌کنند و احتمال دارد که تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۵ روی آن‌ها قرار گرفته باشد. گفته می‌شود در تاریخ یک دسامبر (۱۱ آذر)، کوالکام تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۵ را در کنار تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ معرفی خواهد کرد.

اما قبل از معرفی تراشه‌های اسنپ‌دراگون، ردمی در تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذرردمی نوت ۹ و نوت ۹ پرو را معرفی خواهد کرد. مدل پرو به تراشه اسنپ‌دراگون 750G مجهز و نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن بین ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی به باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژر ۳۳ وات و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. 

شیائومی هنوز تاریخ معرفی گوشی‌های سری کی را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات