گوشی پرچم‌دار شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ در گیک‌بنچ دیده شد

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که هنوز مشخص نیست نام جدیدترین گوشی پرچم‌دار شیائومی چیست، گوشی معرفی‌نشده‌ی شیائومی در گیک‌بنچ دیده شده که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ برخوردار است.
تبلیغات

گوشی معرفی‌نشده‌ی شیائومی با شماره‌مدل M2012K11C در گیک‌بنچ دیده شده که به اندروید ۱۱ و ۶ گیگابایت رم مجهز است. ویژگی جالب‌ این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ است؛ تراشه‌ای که هنوز معرفی نشده؛ اما در این گوشی ناشناس شیائومی دیده شده است. دلیل اینکه گفته می‌شود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ در این گوشی به‌کار رفته، دیده‌شدن نام پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۶۰ در کدهای منتشر شده بوده است. شایعات می‌گویند اسنپدراگون ۸۷۵ از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 660 بهره می‌بردد.

گوشی M2012K11C به‌احتمال زیادی Mi 11 خواهد بود. این گوشی امتیاز ۱،۱۰۵ و ۳،۵۱۲ را در گیک‌بنچ ۵ کسب کرده است. به‌احتمال زیاد این نتایج مربوط به مدل آزمایشی می‌شود و انتظار داریم که مدل نهایی عملکرد بهتری داشته باشد.

شرکت کوالکام اعلام کرده که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ را در اول دسامبر رونمایی می‌کند. در‌حال‌حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده؛ اما گفته شده که این تراشه‌ی جدید با معماری پنج‌نانومتری ساخته می‌شود و به یک هسته‌ی Cortex-X1 با فرکانس ۲٫۸۴ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز مجهز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات