نتایج بنچمارک گلکسی اس ۲۱ با اسنپدراگون ۸۷۵ منتشر شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ در بنچمارک‌ چندهسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز ۳۳۱۹ کسب کرد؛ درحالی‌که این گوشی، با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در این بنچمارک به امتیاز نزدیک به ۴۰۰۰ دست یافته است.
تبلیغات

انتظار داریم در دی‌ماه شاهد معرفی سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ باشیم. این شرکت پرچم‌داران بعدی خود را در دو مدل با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۲۱۰۰ راهی بازار می‌کند. امروز نتایج بنچمارک گیک‌بنچ مدلی که به تراشه اسنپ‌دراگون مجهز شده است منتشر شد. این مدل در تست چندهسته‌ای امتیاز ۳۳۱۹ کسب کرد؛ اما موضوع جالب اینجا است که مدل دیگر با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰، در تست‌های چندهسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز نزدیک به ۴۰۰۰ به‌ دست آورده.

بنچمارک گلکسی اس ۲۱

در طول سال‌های گذشته مدل اسنپ‌دراگون سری اس سامسونگ در کشورهای چین، کره جنوبی و آمریکا عرضه می‌شد و این گوشی‌ها عملکردی بهتر از مدل مجهز به تراشه اگزینوس داشتند. حالا به‌نظر می‌رسد این موضوع در سری گلکس اس ۲۱ متفاوت است و مدل اگزینوس عملکرد بهتری دارد. هر دوی این تراشه‌ها از پردازنده‌های یکسان بهره می‌برند؛ اما فرکانس هسته X1 در تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ به ۲٫۹۱ گیگاهرتز و در اسنپ‌دراگون ۸۷۵ به ۲٫۸۴ گیگاهرتز می‌رسد. این تراشه‌ها سه هسته Cortex-A78 دارند که روی تراشه اگزینوس با فرکانس ۲٫۸۱ گیگاهرتز کار می‌کنند و روی اسنپ‌دراگون فرکانس آن‌ها به ۲٫۴۲ گیگاهرتز می‌رسد.

این دو تراشه چهار هسته Cortex-A55 دارند که روی مدل اسنپ‌دراگون با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و روی اگزینوس با فرکانس ۲٫۲۱ گیگاهرتز کار می‌کنند. به همین دلیل اگزینوس ۲۱۰۰ در تست‌های چندهسته‌ای توانسته است امتیاز نزدیک به ۴۰۰۰ کسب کند.

مقایسه اسنپ دراگون 875 با اگزینوس 2100

حالا باید منتظر عملکرد پردازنده گرافیکی این تراشه‌ها باشیم و ببینیم قدرت این پردازنده‌ها در انکدینگ و دیکدینگ ویدئو چقدر است. از همه مهم‌تر اینکه باید ببینیم این تراشه‌ها چقدر تولید گرما دارند. تا دو سه ماه دیگر متوجه این موضوع خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات