وان‌پلاس نورد اس ای با تراشه اسنپدراگون 765G راهی بازار می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی وان پلاس اس ای از صفحه‌نمایش AMOLED و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژر ۶۵ واتی بهره‌مند خواهد بود. این گوشی به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

بهار امسال، وان‌پلاس گوشی وان‌پلاس نورد و چند هفته پیش نیز دو گوشی نورد ان ۱۰۰۰ و نورد ان ۱۰ را معرفی کرد. حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد گوشی دیگری از خانواده‌ی نورد را راهی بازار کند.

این گوشی‌ نورد اس ای نام دارد و براساس اطلاعات منتشر‌شده، به تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و صفحه‌نمایش مجهز AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ خواهد بود. ناگفته نماند هنوز اطلاعاتی درباره ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی نمی‌دانیم. افزون‌براین، گوشی وان‌پلاس نورد اس ای از باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. این باتری از شارژر ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ یعنی همان مدلی که در گوشی وان پلاس 8T هم شاهدش بودیم.

گوشی وان پلاس اس ای با اسم رمز Ebba در دست تولید است و به‌نظر می‌رسد که در اروپا و کشور هند عرضه خواهد شد. شرکت وان‌پلاس هنوز رسما درباره‌ی این گوشی صحبت نکرده است؛ اما براساس شایعات، این گوشی مدتی پس از معرفی وان پلاس ۹ راهی بازار می‌شود. علاوه‌براین، گفته شده گوشی وان پلاس ۹ نیز اواخر اسفند امسال عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات