مشخصات سخت‌افزاری و طراحی گلکسی ام 31 پرایم فاش شد

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
با مشاهده مشخصات سخت‌افزاری گلکسی ام 31 پرایم می‌توان گفت که شباهت بسیاری به گلکسی ام 31 با تفاوت‌های جزئی دارد.
تبلیغات

در ماه فوریه بود که سامسونگ، گوشی موبایل هوشمندی به‌نام گلکسی M31 را معرفی کرد. سپس در ماه جولای نسخه‌ی دیگری از این تلفن هوشمند با نام گلکسی M31s روانه بازار شد. حال، گزارش‌هایی به گوش می‌رسد که شرکت کره‌ای در حال آماده‌سازی نسخه‌ی دیگری به‌نام گلکسی ام ۳۱ پرایم است؛ محصولی که سخت‌افزاری توانمندتر را یدک می‌کشد.

چنین اطلاعاتی در صفحه‌ای از فروشگاه آمازون در اختیارمان قرار گرفته که طراحی ظاهری و برخی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی ام ۳۱ پرایم را در اختیارمان قرار می‌دهد. جالب است بدانید که آمازون مستقیما به محصول با نام گلکسی ام ۳۱ پرایم اشاره نمی‌کند و آن را گلکسی ام پرایم می‌خواند. بااین‌حال با جست‌وجو در کدهای صفحه مدنظر می‌توان به‌نام گلکسی ام ۳۱ پرایم رسید.

مشخصات سخت افزاری گلکسی ام 31 پرایم

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی ام ۳۱ پرایم از چنین جزئیاتی بهره ببرد:

  • تراشه: اکسینوس ۹۶۱۱ ساخت سامسونگ
  • میزان حافظه رم: ۶ گیگابایت
  • میزان حافظه ذخیره‌ سازی: یکی از دو گزینه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، امکان اتصال کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت
  • ظرفیت باتری: ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، امکان شارژ ۱۵ واتی ازطریق درگاه USB-C
  • مشخصات دوربین اصلی؛ ماژول دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر جهت تشخیص میزان عمق در تصویر
  • مشخصات دوربین سلفی: دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با امکان ضبط فیلم در حالت 4K و صحنه آهسته

از دیگر مشخصات گلکسی ام ۳۱ پرایم می‌توان به برخوردار بودن از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری اشاره کرد. از نظر طراحی صفحه‌نمایش می‌توان در تصاویر مشاهده کرد که بریدگی با طراحی آبشاری در بالای صفحه‌نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است؛ اما مشخصات صفحه‌نمایش شامل ابعاد، رزولوشن، نوع پنل و موارد دیگر هنوز مشخص نیست.

تیزر  گلکسی ام 31 پرایم

بااین‌حال، هردو گلکسی ام ۳۱ و ام ۳۱ اس از پنل AMOLED و رزولوشن +FHD استفاده می‌کردند و به ترتیب از صفحه‌نمایشی به ابعاد ۶/۴ و ۶/۵ اینچ برخوردار بودند؛ بنابراین دور از ذهن نیست که گلکسی ام ۳۱ پرایم نیز مشخصاتی تقریبا مشابه به دو مدل دیگر داشته باشد.

در مجموع باید گفت که تفاوت بسیار کمی میان گلکسی ام ۳۱ و ام ۳۱ پرایم مشاهده می‌شود و مشخص نیست که چرا شرکت کره‌ای عرضه چنین محصولی را در نظر گرفته است. در هر صورت باید صبر کرد و دید که هدف سامسونگ از تولید و ساخت گلکسی ام ۳۱ پرایم چیست و کدامیک از بازارهای دنیا را برای عرضه آن در نظر خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات