تصویر رندرشده‌ای از اولین محصول سری گلکسی اف سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین محصول از سری گلکسی اف که درواقع سامسونگ گلکسی F41 نام دارد، شباهت بسیاری از نظر سخت‌افزاری و طراحی ظاهری با گلکسی M31 خواهد داشت.
تبلیغات

درصورتی‌که اخبار زومیت را به‌صورت روزانه دنبال می‌کنید، حتما آگاه هستید که سامسونگ سری گوشی‌های میان‌رده جدیدی به‌نام گلکسی اف را به‌زودی راهی بازار هند می‌کند. سری گلکسی اف درواقع محصولاتی هستند که از دوربین‌هایی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد نسبت به تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی موجود در بازار برخوردار خواهند بود.

حال، اطلاعات به‌همراه تصویری رندرشده از اولین محصول سری گلکسی اف در فضای مجازی قرار گرفته است که گلکسی اف ۴۱ (Galaxy F41) نام دارد. این اطلاعات ازطریق کنسول گوگل پلی به دست آمده و علاوه بر طراحی ظاهری، برخی مشخصات سخت‌افزاری محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ را فاش می‌کند.

از نظر طراحی می‌توان گفت که شباهت بسیاری میان دو گوشی موبایل گلکسی اف ۴۱ و گلکسی ام ۳۱ وجود دارد. M31 در ماه فوریه رونمایی و سپس به بازار عرضه شد و حال به‌نظر می‌رسد مهندسان شرکت کره‌ای برای تولید اولین مدل از سری گلکسی اف، از طراحی ام ۳۱ الهام گرفته‌اند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز شباهت‌های درخورتوجهی میان دو گوشی سامسونگ گلکسی ام ۳۱ و اف ۴۱ قابل مشاهده است.

مشخصات گلکسی اف 41 سامسونگ

سامسونگ در گلکسی اف ۴۱ از تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ استفاده کرده که با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری استفاده شده است. این تراشه، پردازنده گرافیکی ARM Mali-G72 را به‌همراه دارد. سامسونگ ۶ گیگابایت حافظه رم نیز به گلکسی اف ۴۱ اختصاص داده و نمایشگری با رزولوشن +FHD دراختیار کاربران قرار می‌دهد. متاسفانه ابعاد نمایشگر را دراختیار نداریم و نمی‌توان گفت به‌صورت حتمی ابعاد مشابهی با نمایشگر گلکسی ام ۳۱ خواهد داشت؛ اما در تصاویر می‌توان وجود بریدگی را در بالای صفحه‌نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی تأیید کرد.

در ادامه گزارش اشاره می‌شود که محصول جدید سامسونگ از درگاه USB-C و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برخوردار است و در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی سه‌گانه قرار می‌گیرد. متاسفانه شرکت کره‌ای هنوز مشخص نکرده که چه زمانی گلکسی اف ۴۱ رونمایی می‌شود؛ اما دور از ذهن نیست که طی هفته‌های آینده، احتمالا در مهرماه، گلکسی اف ۴۱ معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات