نوکیا هفته آینده گوشی‌های هوشمند جدیدی معرفی می‌کند

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود جانشینی برای گوشی هوشمند نوکیا 7.2 طی رویداد هفته آینده HMD گلوبال درکنار محصولات دیگر رونمایی شود.
تبلیغات

تقریبا هفته‌های شلوغی را پشت سر می‌گذاریم. بسیاری از شرکت‌ها از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کرده‌اند و در این بین به‌نظر می‌رسد HMD گلوبال نیز خود را برای معرفی گوشی‌های هوشمندی تحت برند نوکیا آماده می‌کند. اخیرا سران HMD گلوبال تیزری در صفحه رسمی توییتر شرکت منتشر کرده‌اند که طی آن به برگزاری رویدادی در ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) اشاره می‌شود.

با وجود اینکه محصولات در نظر گرفته‌شده برای رونمایی هنوز مشخص نشده‌اند؛ اما حدس‌هایی زده می‌شود. چندی پیش نوکیا ۸.۳ رونمایی شد و طبیعتا انتظار می‌رود مدل‌های جایگزینی برای نوکیا ۷.۲ و ۶.۲ نیز برای معرفی آماده شده باشند. در گزارشی نیز اشاره شده بود که طراحی و توسعه نوکیا ۷.۳ به مراحل نهایی رسیده و مراحل تولید انبوه را سپری می‌کند.

از طرفی رونمایی گوشی نوکیا ۹.۳ که پرچم‌دار شرکت HMD گلوبال محسوب می‌شود تا انتهای سال ۲۰۲۰ تأخیر خورده است. با درنظرگرفتن تمامی موارد ذکرشده دور از ذهن نیست که در رویداد هفته‌ آینده نوکیا از دو گوشی موبایل نوکیا ۷.۳ و ۶.۳ اطلاعات جدیدی به دست آوریم. چند ماه پیش HMD  گلوبال از نوکیا ۸.۳ مدل 5G رونمایی کرد؛ اما عرضه آن به بازار به دلایل مختلف ازجمله شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مجدد کارخانه‌ها به تأخیر افتاد.

رویداد پیش‌روی HMD گلوبال می‌تواند موقعیت خوبی برای سران این شرکت فراهم آورد تا اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت عرضه‌ی نوکیا ۸.۳ مدل 5G به بازار ارائه دهند. درکنار HMD گلوبال انتظار می‌رود طی روزهای آینده شاهد برگزاری رویدادهایی توسط گوگل برای معرفی پیکسل ۵ و پیکسل 4a مدل 5G و وان‌پلاس برای معرفی وان‌پلاس 8T باشیم.

بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی اپل گوشی‌های هوشمند جدید سری آیفون ۱۲ را معرفی خواهد کرد. شیوع بیماری کرونا ضربه سختی نه‌تنها به بازار تلفن‌های هوشمند زد؛ بلکه باعث به تأخیر افتادن بسیاری از محصولات در دست تولید شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات