تصویری رندرشده از نوکیا 3.4 در رنگ‌بندی آبی فاش شد

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در تصویر رندرشده، نه‌تنها از طراحی نوکیا 3.4 اطلاعات بیشتری به دست می‌آوریم؛ بلکه وجود رنگ‌بندی آبی آن نیز تأیید می‌شود.
تبلیغات

ماه گذشته، شاهد افشای تصویری رندرشده از گوشی نوکیا ۳.۴ بودیم که کمی ما را با طراحی محصول جدید HMD گلوبال آشنا می‌ساخت. در تصویر می‌شد پنل پشتی گوشی هوشمند در دست تولید را مشاهده کرد که ماژول دوربینی با طراحی دایره‌ای‌شکل دارد و حسگر اسکنر اثرانگشت نیز درست زیر ماژول دوربین قرار گرفته است.

حال، ایوان بلس، افشاگر معروف، در حساب توییتر خود تصویری رندرشده از نسخه آبی رنگ نوکیا ۳.۴ منتشر کرده که تصاویر قبلی را تأیید می‌کند. نوکیا ۳.۴ باتوجه‌به تصاویر منتشرشده تاکنون، مشخصاتی ازجمله ماژول دوربین سه‌گانه، نمایشگری نسبتا کشیده با حاشیه‌های بسیارکم در دورتادور صفحه‌نمایش و حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی در بالای صفحه‌نمایش دارد.

در لبه‌ی سمت راست نوکیا ۳.۴ راکرهای ولوم صدا و دکمه‌ی پاور قرار گرفته و در سمت چپ نیز می‌توان دکمه‌ای جداگانه و مخصوص برای دستیار هوشمند گوگل اسیستنت مشاهده کرد. در بالای محصول جدید HMD گلوبال نیز جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری واقع شده است.

رنگبندی آبی نوکیا 3.4 / Nokia 3.4

نوکیا ۳/۴ دارای نمایشگری ۶/۵ اینچی با رزولوشن +HD خواهد بود؛ اما امکان تغییر در مشخصات ذکرشده وجود دارد. اصولا بسیاری از اطلاعات منتشرشده از محصولات در دست ساخت، برگرفته از ویژگی‌ها و خصوصیات نسخه‌های آزمایشی هستند و امکان دارد نسخه‌ی نهایی از جزئیات طراحی و سخت‌افزاری متفاوتی برخوردار شود.

انتظار می‌رفت نوکیا ۳.۴ در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی شود؛ اما این اتفاق رخ نداد. شاید دلیل آن نیز برگزاری رویدادی ویژه برای محصولات جدید HMD گلوبال باشد. در هر صورت انتشار گزارش‌های جدید، به‌خصوص تصویر رندرشده از نوکیا ۳.۴ نشان می‌دهد که تا معرفی محصول جدید برند نوکیا فصله چندانی نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات