قیمت شیائومی می 10 تی پرو در فروشگاه آمازون رویت شد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
درکنار افشای تصاویری رندرشده از شیائومی می 10 تی پرو اطلاعات جالبی ازجمله قیمت هردو مدل سری می 10 تی در فضای مجازی قرار گرفت.
تبلیغات

چندی پیش تصاویری از شیائومی می ۱۰ تی پرو فاش شد که با وجود کیفیت بدشان، کمی ما را با گوشی آتی شرکتی چینی آشنا می‌ساخت. حال، تصاویر رندرشده‌ی باکیفیتی از محصول در دست ساخت شیائومی فاش شده است که پرچم‌دار جدید شیائومی را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارد.

در پنل پشتی می‌توان عبارت «دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی» را به‌وضوح در بالای ماژول دوربین شیائومی می ۱۰ تی پرو مشاهده کرد؛ اما در مدل عادی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. نکته‌ی جالب در تصاویر، ترکیب خاص ماژول دوربین است؛ به‌گونه‌ای که امکان دارد با ماژول دوربینی چهارگانه اشتباه گرفته شود؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که تنها سه دوربین روی ماژول سوار شده است و حفره‌ی چهارم احتمالا به فوکوس خودکار لیزری تعلق دارد.

رندر شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro

قرار گرفتن حسگر اسکنر اثرانگشت فیزیکی در لبه‌ی سمت چپ Mi10T Pro نیز برخورداری محصولات جدید شیائومی از اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر را تکذیب می‌کند. در مورد صفحه‌نمایش نیز گفته‌ می‌شود که برخلاف مدل‌های دیگر سری می ۱۰ به‌جای پنل OLED از پنل LCD البته با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده خواهد شد.

رندر شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro

به‌لطف پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۶۵، سری می ۱۰ تی مجهز به مودم 5G هستند و درصورتی‌که علاقه‌مند به خرید محصولی سازگار با فناوری ارتباطات 5G باشید، پرچم‌داران جدید شیائومی می‌توانند گزینه‌های ایده‌آل با قیمتی مناسب باشند.

فهرست شیائومی می 10 تی پرو / Xiaomi Mi 10T Pro در آمازون

در گزارش‌ها اشاره‌شده که قیمت دو مدل جدید سری می ۱۰ تی در شعبه‌ی اسپانیای سایت آمازون فاش شده است و همین امر عرضه‌ی سری می ۱۰ تی در خارج از خاک چین را تأیید می‌کند. سایت آمازون در فهرست خود مدل استاندارد شیائومی می ۱۰ تی را همراه‌با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۶۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی با برچسب قیمت ۵۵۰ یورویی نشان می‌دهد. مدل شیائومی می ۱۰ تی پرو نیز با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۶۴۰ مشاهده می‌شود؛ اما امکان انتخاب مدلی با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی در ازای پرداخت هزینه‌ای بیشتر وجود دارد.

چندی پیش عنوان شد که گوشی شیائومی می ۱۰ تی پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس عرضه می‌شود؛ اما فهرستی که سایت آمازون منتشر کرد، خلاف چنین موضوعی را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات