اینجوی 20 و 20 پلاس هواوی در تصاویر فاش‌شده خودنمایی کردند

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در تصاویر فاش‌شده می‌توان به تفاوت فاحش ظاهری دو نسخه از سری هواوی اینجوی ۲۰ پی برد.
تبلیغات

اصولا محصولاتی که از یک سری باشند، شباهت‌های ظاهری بسیاری به یکدیگر خواهند داشت و تفاوت اصلی را می‌توان در جزئیات سخت‌افزاری مدل‌های مختلف سری یافت. درواقع بیشتر تلفن‌های هوشمند از یک خانواده، تفاوت‌هایی از جمله ابعاد متفاوت نمایشگر یا برخورداری از تراشه‌هایی با توان محاسباتی مختلف را شامل می‌شوند؛ اما سری اینجوی ۲۰ هواوی نه‌تنها از نظر مشخصات سخت‌افزاری، بلکه از نظر طراحی ظاهری نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

سری اینجوی ۲۰ هواوی که شامل نسخه استاندارد و اینجوی ۲۰ پرو می‌شود، محصولاتی هستند که شرکت هواوی برای رونمایی آن‌ها خود را آماده می‌سازد. تاکنون اطلاعات بسیاری از سری اینجوی ۲۰ منتشر شده و آخرین گزارش‌ها نیز به انتشار تصاویری واقعی از دو مدل سری جدید اینجوی ۲۰ اشاره می‌کنند.

تصاویر هواوی اینجوی 20 و 20 پلاس

درکنار تصاویر منتشرشده، اطلاعاتی نیز در مورد سخت‌افزار دو گوشی هوشمند جدید هواوی در اختیارمان قرار گرفته است. اینجوی ۲۰ که در تصاویر، سمت چپ قرار دارد، نمایشگری ۶/۶ اینچی خواهد داشت و می‌توان مشاهده کرد که بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

اینجوی ۲۰ در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه با طراحی مربعی‌شکل بهره می‌برد که دوربین اصلی آن از رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است. هواوی برای اینجوی ۲۰ از باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده و گویا حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه‌های گوشی قرار گرفته است.

در سمت تصاویر نیز اینجوی ۲۰ پلاس قرار دارد. محصول جدید هواوی دارای نمایشگری ۶/۶۳ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که تمامی پنل جلویی را احاطه می‌کند. دوربین سلفی به‌صورت کشویی خواهد بود تا حاشیه‌های دورتادور نمایشگر به حداقل برسد.

تصاویر هواوی اینجوی 20 و 20 پلاس

در پنل پشتی شاهد ماژول دوربینی سه‌گانه هستیم که برخلاف مدل استاندارد از طراحی دایره‌ای شکلی برخوردار شده است. اینجوی ۲۰ پرو از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۴۰ واتی استفاده خواهد کرد. نکته جالب در مورد سری اینجوی ۲۰ هواوی برخورداری آن‌ها از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک است. نکته‌ای که ارزش خرید گوشی‌های هوشمند جدید هواوی را چند برابر می‌کند، پشتیبانی آن‌ها از فناوری ارتباطات ۵ جی است.

هنوز زمان دقیق و همچنین قیمت گوشی هواوی سری اینجوی ۲۰ در بازار جهانی مشخص نشده است و باید تا زمان رونمایی هواوی از محصولات جدید خود صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات