مشخصات سخت‌افزاری هواوی Y9a فاش شد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
تصویری از بنر تبلیغاتی گوشی هوشمند هواوی Y9a منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری محصول جدید شرکت چینی را فاش می‌کند.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، تصویری رندرشده از هواوی اینجوی ۲۰ پلاس منتشر شد. این تصویر نشان می‌داد محصول جدید شرکت چینی از دوربینی کشویی استفاده می‌کند و تمامی پنل جلویی به نمایشگر اختصاص یافته است. اینجوی ۲۰ پلاس ویژگی‌های جالب دیگری همچون ماژول دوربین سه‌گانه را نیز به‌همراه داشت. حال اطلاعاتی از محصول دیگر هواوی منتشر شده که کمی ما را با مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند جدید شرکت چینی آشنا می‌سازد. این اطلاعات ازطریق ارسال تصویری از بنر تبلیغاتی گوشی هواوی Y9a از کردستان عراق به‌دست آمده است.

رنگبندی هواوی Y9a

در تصویر می‌توان طراحی ظاهری هواوی Y9a را مشاهده کرد که مانند اینجوی ۲۰ پلاس دوربین سلفی کشویی دارد و بریدگی یا حفره‌ای در بالای نمایشگر برای جایگاه دوربین سلفی در نظر گرفته نشده است. در پنل پشتی نیز ماژول دوربین از طراحی دایره‌ای‌شکلی بهره می‌برد تا دوربین چهارگانه و حسگرها و فلش را در خود جای دهد. در این تصاویر، می‌توان مشاهده کرد برخلاف اینجوی ۲۰ پلاس، هواوی Y9a میزبان دوربینی چهارگانه شده است: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای سنجش میزان عمق در تصویر.

در بنر مشاهده می‌شود که حداقل یکی از مدل‌های هواوی Y9a از مشخصات سخت‌افزاری ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی برخوردار شده است. درواقع، انتظار می‌رود مدل‌های دیگری نیز از گوشی هوشمند هواوی Y9a معرفی شوند که میزان حافظه‌ی رم یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی متفاوتی دارند. 

مشخصات سخت افزاری هواوی Y9a

حسگر اسکنر اثرانشگت در لبه‌های کناری دستگاه قرار گرفته که شاید استفاده از آن برای برخی از کاربران کمی مشکل باشد؛ زیرا حسگر اسکنر اثرانگشت در قاب پشتی بسیاری از محصولات موجود در بازار قرار گرفته است. متأسفانه به ظرفیت باتری هواوی Y9a اشاره‌ای نشده است؛ اما در بنر می‌توان مشاهده کرد که امکان شارژ باتری با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی وجود خواهد داشت.

هواوی در نظر دارد محصول جدید خود را در دو رنگ‌بندی عرضه کند؛ بااین‌حال، قیمت و زمان عرضه‌ی هواوی Y9a مشخص نشده است. درصورتی‌که از علاقه‌مندان به خرید گوشی هوشمند جدید شرکت چینی هستید، باتوجه‌به انتشار تصاویری از بنر تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد که به‌زودی عرضه هواوی Y9a به بازار رخ خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات