هواوی در نمایشگاه IFA 2020 از تراشه جدید سری کرین رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی اعلام کرده است که در ۱۳ شهریور کنفرانسی برای رونمایی از محصولات جدید خود در خلال نمایشگاه IFA 2020 برگزار می‌کند.
تبلیغات

اخباری به گوش می‌‌رسید که هواوی در اوایل ماه سپتامبر از تراشه جدیدی از سری کرین رونمایی می‌کند که توانمندترین تراشه شرکت چینی برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. حال مشخص شده است که هواوی در نمایشگاه IFA 2020 حضور خواهد داشت و از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند.

درکنار گمانه‌زنی برای اینکه شرکت چینی چه محصولاتی را برای رونمایی در نمایشگاه IFA 2020 آماده کرده است، برخی شایعات مطرح شده که هواوی احتمالا جانشین تراشه کرین ۹۹۰ را معرفی خواهد کرد. تراشه کرین ۹۹۰ سال گذشته در برلین و پکن به‌صورت هم‌زمان رونمایی شد و تاکنون نیز در محصولات بالارده هواوی استفاده می‌شود.

درحالی‌که هواوی اشاره‌ای به محصولات آماده‌شده برای رونمایی در نمایشگاه IFA 2020 نکرده است؛ اما تیزر تبلیغاتی که شرکت چینی منتشر کرده، شامل محصولات گسترده‌ای می‌شود. در تیزر می‌توان، گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند و محصولات دیگر را مشاهده کرد.

پوستر تبلیغاتی هواوی در نمایشگاه IFA 2020

درکنار رونمایی از تراشه جدید سری کرین، نکته دیگری نیز که در مورد رویداد IFA 2020 اهمیت دارد، امکان نمایش سری میت ۴۰ هواوی به‌صورت کامل یا ارائه‌ی تیزری کوتاه خواهد بود. درواقع انتظار می‌رود تراشه جدید از سری کرین در سری میت ۴۰ یا حداقل یکی از مدل‌های آن استفاده شود. گفته می‌شود که تراشه جدید، محصول آخرین همکاری مشترک دو شرکت هواوی و TSMC خواهد بود.

موضوعی که هواوی در تیزر تبلیغاتی به آن اشاره کرده است، استفاده از هوش مصنوعی در محصولات و تأثیر آن بر زندگی کاربران خواهد بود. در هر صورت، هواوی به‌همراه برند آنر در نمایشگاه IFA 2020 حضور پیدا خواهند کرد تا جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. کنفرانس خبری آنر در ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات