گوشی آنر ایکس 10 مکس به‌زودی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند آنر ایکس ۱۰ مکس در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. احتمالا با یک گوشی ۷/۰۹ اینچی مواجه خواهیم بود.
تبلیغات

مدتی است که اخباری درباره معرفی نسخه‌ای بزرگ‌تر از آنر ایکس ۱۰ (Honor X10) را می‌شنویم و هم‌اکنون زمان معرفی رسمی آن مشخص شده است. نام این گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس (Honor X10 Max) بوده و در تاریخ ۲ ژوئیه (تیرماه ۹۹) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

براساس اطلاعات رسمی این گوشی که در Weibo منتشر شده است، این گوشی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و حتی یک تصویر هم وجود دارد که نشان‌دهنده بریدگی قطره‌ای بوده و در حقیقت محل قرارگیری حسگر سلفی است. همچنین شاهد یک اسکنر اثر انگشت در سمت راست هستیم؛ مکان قرارگیری این حسگر دقیقا پایین دکمه حجم صدا است.

انتظار می‌رود آنر ایکس ۱۰ مکس همان تجربه کاربری Magic را که در آنر ایکس ۱۰ وجود دارد، رقم بزند و این در حالی‌ست که صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را شاهد خواهیم بود. آنر ۸ ایکس (Honor 8X) دارای نسخه مکس بود، اما در خارج از کشور چین عرضه نشد و این جالب آن که آنر ۹ ایکس (Honor 9X) هم دارای نسخه مکس نبود و هم‌اکنون شاهد تغییر شرایط هستیم.

مشخصات آنر ایکس 10 مکس

با اینکه مشخصات این گوشی به‌صورت رسمی فاش نشده و تنها چند روز با زمان رویداد فاصله داریم، انتظار داریم که تعدادی تیزر منتشر شود. یکی از افشاگران در Weibo اعلام کرد که ظاهرا تراشه Dimension 800، صفحه‌نمایش ۷/۰۹ اینچ با وضوح فول +HD و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در این گوشی جدید خواهیم بود. البته به‌نظر می‌رسد این باتری از فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات هم پشتیبانی کند.

سایر مشخصات این گوشی جدید را می‌توان حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسل، حسگر سلفی ۸ مگاپیکسل ورابط کاربری UI 3.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۰ عنوان کرد. ابعاد آنر ایکس ۱۰ مکس برابر با ۸/۹ × ۸۴/۹۱ × ۱۷۴/۴۶ میلی‌متر دانست. وزن آن معادل ۲۲۷ گرم بوده و در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات