مشخصات سخت‌افزاری آنر 30 لایت فاش شد

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعات منتشرشده، آنر ۳۰ لایت دارای نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ است.
تبلیغات

انتظار می‌رود در ۴ یا ۵ ژوئیه (۱۴ یا ۱۵ تیر) هواوی از گوشی موبایل آنر 30 Youth Edition رونمایی کند. محصول جدید آنر در بازار جهانی با نام آنر ۳۰ لایت عرضه خواهد شد. با وجود اینکه آنر تمام تلاش خود را کرده تا اطلاعات مرتبط با آنر ۳۰ لایت تا حد ممکن مخفی باقی بماند؛ اما افشاگری چینی مشخصات سخت‌افزاری محصول معرفی‌نشده آنر را در فضای مجازی قرار داده است.

طبق گفته‌های افشاگر، آنر ۳۰ لایت دارای تراشه MT6873 مدیاتک است که درواقع با نام دایمنسیتی ۸۰۰ شناخته می‌شود. این تراشه به آنر ۳۰ لایت اجازه می‌دهد که از ارتباطات ۵ جی پشتیبانی کند. محصول معرفی‌نشده برند آنر دارای نمایشگری ۶/۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است و از رزولوشن ۲،۴۰۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

محصول جدید هواوی مبتنی بر اندروید ۱۰ است و رابط کاربری EMUI 10.1 را یدک می‌کشد. طبیعتا به دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه آمریکا، آنر ۳۰ لایت فاقد برخی از امکانات مانند دسترسی به گوگل پلی و اپلیکیشن‌های گوگل است.

در پنل پشتی آنر ۳۰ لایت شاهد ماژول چهارگانه دوربین هستیم که متشکل است از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی که دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت نامشخص آن را همراهی می‌کند. دوربین سوم احتمالا برای ثبت تصاویر ماکرو یا سنجش عمق در تصویر به کار گرفته خواهد شد. دوربین سلفی نیز حسگری ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

در دل آنر ۳۰ لایت باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته است که با استفاده از شارژر ۲۲ واتی می‌توان آن را شارژ مجدد کرد. مشخصات سخت‌افزاری آنر ۳۰ لایت بسیار شبیه به هواوی اینجوی ۲۰ پرو است که البته تفاوت بسیار جزئی نیز دیده می‌شود؛ برای مثال وزن آنر ۳۰ لایت به ۱۹۲ گرم می‌رسد که ۱۰ گرم سنگین‌تر از اینجوی ۲۰ پرو است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات