مشخصات سخت‌افزاری اینجوی 20 پرو هواوی فاش شد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه هنوز گوشی هوشمند اینجوی 20 پرو هواوی رونمایی نشده است، مشخصات کامل سخت‌افزاری آن در فضای مجازی قرار گرفت.
تبلیغات

انتظار می‌رود ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) هواوی جدیدترین گوشی خود، یعنی اینجوی ۲۰ پرو را رونمایی کند. با‌این‌حال، افشاگری چینی اطلاعاتی در فضای مجازی فاش شده است که مشخصات سخت‌افزاری و تصاویری رندرشده از آن را شامل می‌شود. تاکنون، این افشاگر جزئیات و اطلاعات موثقی از محصولات مختلف شرکت‌های چینی در صفحه‌ی ویبو خود منتشر کرده است. طبق گفته‌ی او، اینجوی ۲۰ پرو از تراشه‌ی MT6873 مدیاتک برخوردار خواهد بود که به‌نام دایمن‌سیتی ۸۰۰ نیز شناخته می‌شود.

متأسفانه این افشاگر از میزان حافظه رم محصول جدید هواوی اطلاعاتی نمی‌دهد‌؛ اما با‌توجه‌به محصولات موجود در بازار، انتظار می‌رود حداقل چهار گیگابایت حافظه‌ی رم داشته باشد. افزون‌براین، احتمال می‌رود اینجوی ۲۰ پرو مبتنی‌بر اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10.1 باشد و از نمایشگری ۶/۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره‌مند باشد. افزون‌براین در بالای نمایشگر، بریدگی تعبیه شده تا از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی کند. در پنل پشتی اینجوی ۲۰ پرو، ماژول سه‌گانه‌ی دوربین قرار گرفته که متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با قابلیتی نامشخص است. انتظار می‌رود دوربین سوم درواقع برای ثبت تصاویر ماکرو یا تشخیص میزان عمق در تصویر در نظر گرفته شده باشد.

باتری اینجوی ۲۰ پرو هواوی ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از فناوری شارژ ۲۲/۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گویا حسگر اسکنر اثرانگشت نیز در لبه‌‌ی کناری تعبیه شده است. چنین انتخابی شاید برای برخی از کاربران خوشایند نباشد؛ زیرا حسگر اسکنر اثرانگشت اصولا در پنل پشتی اکثر محصولات موجود در بازار قرار گرفته است.

اینجوی ۲۰ پرو در سه رنگ عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها مشکی خواهد بود و از ارتباطات 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود با اینجوی زد ۵ جی هم‌قیمت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات