گوشی هوشمند لنوو A7 با برخورداری از تراشه Unisoc معرفی شد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو A7 با برخورداری از سخت‌افزاری پایین‌رده به قیمتی معادل ۱۰۰ دلار در زمانی نامشخص روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

شرکت چینی لنوو که موتورولا از زیرمجموعه‌های آن حساب می‌شود، محصول اقتصادی جدیدی رونمایی کرده است. گوشی موبایل جدید شرکت چینی، لنوو A7 نام دارد که مجهز به تراشه Unisoc SC9863A شده است.

در پردازنده SC9863A شاهد ۸ هسته از نوع کرتس A55 هستیم که یک خوشه با فرکانس ۱/۶ گیگاهرتز و هسته‌های دیگر با فرکانس ۱/۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. پردازنده ذکرشده قادر به پشتیبانی از نمایشگری با رزولوشن +FHD یا ۲،۱۶۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل است؛ اما گوشی هوشمند لنوو A7 از نمایشگری ۶/۰۹ اینچی با رزولوشن 720p یا HD استفاده می‌کند.

در بالای نمایشگر نسبتا بزرگ گوشی لنوو A7 شاهد دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هستیم. باتری به ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز وظیفه تأمین انرژی لنوو A7 را به عهده دارد. جالب است بدانید طراحی محصول جدید لنوو اجازه تعویض باتری را به کاربر می‌دهد و همچنین با هر بار شارژ کامل، لنوو A7 می‌تواند به مدت ۴۱۶ ساعت در حالت استندبای باقی بماند.

در پنل پشتی گوشی اقتصادی لنوو، ماژول دوگانه دوربین مشاهده می‌شود که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی با قابلیت نامشخص است. علاوه بر ماژول دوگانه دوربین و فلش LED، حسگر اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی به کار گرفته شده است.

گوشی هوشمند لنوو A7

متاسافنه هنوز زمان عرضه و بازارهای مدنظر گوشی هوشمند لنوو A7 مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم که قیمت گوشی لنوو A7 در حدود ۱۰۰ دلار یا کمی بیشتر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات