لنوو و موتورولا مهلت استفاده از خدمات پس از فروش محصولات خود را تمدید کردند

یک‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت‌های لنوو و موتورولا اعلام کردند که مهلت خدمات پس از فروش محصولاتشان را به‌دلیل شیوع بیماری کرونا افزایش می‌دهند.
تبلیغات

گسترش بیماری کرونا به کسب‌وکارهای مختلفی آسیب زده است؛ اما شرکت‌های مختلف نشان داده‌اند که حتی در سخت‌ترین شرایط که متحمل ضرر نیز شده‌اند در کنار مردم می‌ایستند. در این بین می‌توان به شرکت لنوو و موتورولا اشاره کرد که برای راحتی کار مشتریانشان مهلت خدمات پس از فروش محصولاتشان را تا ۳۱ مه سال ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد ۹۹) تمدید کرده‌اند.

سران شرکت لنوو اعلام کردند که این تمدید مهلت شامل محصولاتی می‌شود که از ۱۵ مارس الی ۳۰ آوریل، مدت زمان خدمات پس از فروششان تمام شده باشد. موتورولا نیز که از زیرمجموعه‌های شرکت لنوو محسوب می‌شود این موضوع را تأیید کرده است.

لنوو و موتورولا تنها شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند نیستند که چنین اقدامی را انجام داده‌اند. در حال حاضر شرکت‌هایی مانند ریلمی، وان‌پلاس، ویوو و سامسونگ نیز اعلام کرده‌اند که مدت زمان استفاده از خدمات پس از فروش را برای کاربرانشان تا ۳۱ مه (۱۱ خرداد) تمدید می‌کنند.

تمدید خدمات پس از فروش لنوو و موتورولا

شرکت‌های وان‌پلاس، شیائومی و ویوو نیز در اقدامی بشر دوستانه به کارکنان مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های هند، ماسک اهدا کرده‌اند تا به‌همراه امنیت بیشتری به مبارزه با بیماری کرونا بروند. تاکنون شرکت‌های مختلفی با اهدای کمک‌های نقدی به دولت هند به صف مبارزه برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پیوسته‌اند.

هند یکی از کشورهای به‌شدت آسیب‌پذیر در برابر بیماری کرونا است و گفته می‌شود اگر مسئولان این کشور نتوانند از شیوع ویروس COVID 19 جلوگیری کنند، شاهد فاجعه‌ای بزرگ در کشور هند خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات