سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری دوربین گلکسی S20 را به S10 و Note 10 می‌آورد

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ قصد دارد به‌زودی ازطریق انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، بسیاری از قابلیت‌های تصویربرداری گلکسی S20 را به گوشی‌های گلکسی S10 و گلکسی Note 10 بیاورد.
تبلیغات

سامسونگ اطلاعیه‌ای جدید درباره‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰  منتشر کرده است. طبق اطلاعیه‌ی سامسونگ، این دو گوشی پرچم‌دار قرار است به‌زودی با دریافت به‌روزرسانی به برخی از قابلیت‌های تصویربرداری برتر گلکسی S20 سامسونگ مجهز شوند. برخی از قابلیت‌های جدید یادشده Single Take ،Night Hyperlapse، گالری جدید و قابلیت‌های جدید برای به‌اشترا‌ک‌گذاری است.

سامسونگ تاکنون نگفته است قصد دارد به‌روزرسانی جدید را دقیقا چه زمانی برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ منتشر کند. کره‌‌ای‌ها می‌گویند این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده برای بازارهای منتخب ازجمله ایالات متحده‌ی آمریکا دردسترس قرار خواهد گرفت.

بسیاری از کارشناسانی که گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا را بررسی کرده‌اند، از مزیت‌های قابلیت Single Take سخن به‌میان آورده‌اند. حالت Single Take به‌کمک هوش مصنوعی تا مدتی افزون‌بر ۱۰ ثانیه و با مجموعه‌ای از حالت‌های دوربین از سوژه‌ی مدنظر محتوایی مانند تایم‌لپس یا ویدئو وارونه یا عکس ثبت می‌کند و از بین آن‌ها، محتوای منتخب را برمی‌گزیند؛ اما کاربر می‌تواند این انتخاب را تغییر دهد. گرچه سینگل تیک ممکن است بهترین کیفیت ممکن از تصاویر را ارائه نکند؛ ولی می‌توانید بدون صرف زمان زیاد، به مجموعه‌ی متنوعی از تصاویر در حالت‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. 

به‌روزرسانی جدید گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ قابلیت Custom Filter را نیز به آن‌ها اضافه می‌کند. Custom Filter به‌صورت خودکار یک فیلتر عکس از تصویری تهیه می‌کند که پیش‌تر گرفته شده است. درواقع طبق گفته‌های سامسونگ، کاربر می‌تواند به‌لطف قابلیت یادشده، فیلتر اختصاصی خودش را در عکسی خاص با رنگ‌ها و استایل‌های دلخواهش خلق کند. به‌عبارت‌دیگر، عکس مدنظر در نقش منبع الهام برای خلق فیلتر جدید ظاهر می‌شود. همچنین، بهبودهای اعمال‌شده در حالت فیلم‌برداری حرفه‌ای (Pro Video) باعث می‌شود کاربر گزینه‌های بیشتری درمقایسه‌با قبل برای اعمال روی ویدئوهایش داشته باشد. 

آپدیت دوربین گلکسی اس 10

پس از انتشار به‌روزرسانی جدید، گالری گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ به حالت Clean View برای دسته‌بندی تصاویرِ شبیه‌هم مجهز می‌شود.

افزون‌براین، به‌روزرسانی جدید سامسونگ بهبودهایی نیز درزمینه‌ی عکاسی در نور کم اعمال می‌کند. قابلیت Night Hyperlapse گلکسی اس ۲۰ همان‌طور‌که از نامش پیدا است، می‌تواند ویدئوهای هایپرلپس را در محیط‌های فاقد وضعیت نوری مناسب، به‌شکلی بهتر از قبل ثبت کند. همچنین، به‌روزرسانی جدید قرار است بهبودهایی در حالت Night Mode دوربین گوشی گلکسی اس ۱۰ اعمال کند تا توانایی‌اش برای تصویربرداری در شب بیشتر به سری گلکسی اس ۲۰ نزدیک شود. به‌گفته‌ی کارشناس رسانه‌ی ورج که گلکسی اس ۲۰ اولترا را بررسی کرده، این گوشی در محیط‌های کم‌نور نمی‌تواند تصاویری همچون گوشی پیکسل ۴ گوگل ثبت کند؛ با‌این‌حال کاربران اس ۱۰ به‌لطف به‌روزرسانی جدید، بهبودهایی درزمینه‌ی عکاسی شب مشاهده خواهند کرد.

ناگفته نماند بهبودهای عمومی دیگری نیز قرار است در دوربین پرچم‌داران سال ۲۰۱۹ سامسونگ اعمال شود. اپلیکیشن گالری در گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ به حالتی جدید با نام Clean View مجهز می‌شود که تصاویر شبیه‌به هم را در یک‌جا جمع می‌کند تا محیط گالری خلوت‌تر و منظم‌تر باشد. به‌علاوه، قابلیت جدید Quick Crop و Quick Share و Music Share به گوشی‌های اس ۱۰ و نوت ۱۰ اضافه می‌شود

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی به‌روزرسانی جدید سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ چیست؟

قیمت گوشی و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین بهترین قیمت گوشی سامسونگ اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گکلسی اس ۲۰ اولترا در بازار کشورمان را در این بخش خواهید دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات