تعویق عرضه به‌روزرسانی اندروید 10 برای گوشی‌های نوکیا به دلیل شیوع کرونا

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از مقامات شرکت HMD گلوبال با انتشار پستی در صفحه رسمی توییتر خود به تأخیر در عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای محصولات برند نوکیا اشاره کرد.
تبلیغات

HMD شرکتی است که گوشی‌های هوشمندی با برند نوکیا می‌سازد و روانه بازار می‌کند. از ویژگی‌های محصولات HMD برخورداری از نسخه پایه سیستم‌عامل اندروید است و رابط کاربری اختصاصی برای گوشی‌های سری نوکیا در نظر گرفته نشده است.

شاید از دید برخی از کاربران زومیت، برخورداری گوشی هوشمند از رابط کاربری اختصاصی شرکت سازنده از مزایای آن محصول محسوب شود؛ اما با هربار عرضه به‌روزرسانی جدید از سیستم‌عامل اندروید، شرکت‌های سازنده باید نسخه به‌روزشده اندروید را با رابط کاربریشان هماهنگ سازند. همین امر باعث می‌شود گوشی‌های هوشمندی که از رابط کاربری اختصاصی استفاده می‌کنند، به‌روزرسانی‌های جدید را دیرتر دریافت کنند.

حال اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه HMD به دلیل گسترش بیماری کرونا نمی‌تواند به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را برای گوشی‌های برند نوکیا به‌موقع عرضه کند؛ البته مقامات HMD گفته‌اند در تلاش هستند به‌روزرسانی‌ها هرچه سریع‌تر برای گوشی‌های هوشمند برند نوکیا عرضه شود.

در ماه اوت ۲۰۱۹ یکی از مقامات بلندپایه HMD در حساب رسمی توییتر خود، جدول زمان‌بندی عرضه اندروید ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند برند نوکیا را منتشر کرد. حال جدول جدیدی منتشر شده است که تاخیرات صورت گرفته در عرضه اندروید ۱۰ برای محصولات برند نوکیا را نشان می‌دهد.

جدول جدید عرضه اندروید ۱۰ برای گوشی‌های نوکیا

عرضه اندورید 10 برای گوشی های نوکیا

عرضه به‌روزرسانی نوکیا ۲.۲ به انتهای سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ موکول شده است. گوشی‌های نوکیا ۲.۳، ۳.۲، ۴.۲، ۶.۲، ۷.۲، ۳.۱ پلاس و ۸ در اواخر سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ به اندروید ۱۰ کوچ می‌کنند و محصولاتی مانند نوکیا ۵.۱ پلاس و نوکیا ۱ پلاس نیز در اواسط سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد.

در این میان، محصولاتی مانند نوکیا ۸ نیز هستند که برای آن‌ها اندروید ۹ به‌‌‌‌‌‌عنوان آخرین سیستم‌عامل در نظر گرفته شده است و HMD برنامه‌ای برای به‌روزرسانی این محصولات به آخرین سیستم‌عامل اندروید ندارد.

جدول قدیمی عرضه اندروید ۱۰ برای گوشی‌های نوکیا

عرضه اندورید 10 برای گوشی های نوکیا

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی نوکیا نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های نوکیا در کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات