ردمی K30 پرو با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی پرو ردمی K30 اسفند امسال با باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، تراشه‌ی اسنپدارگون ۸۶۵ کوالکام و رم ۸ گیگابایتی معرفی می‌شود.
تبلیغات

آخرین اخبار فاش‌شده درباره‌ی گوشی شیائومی ردمی K30 پرو حاکی از آن است که باید منتظر دستگاهی با باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی باشیم. اواسط آذر، ردمی K30 شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون 765G و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد. شایان ذکر است چند روز قبل از رونمایی، شایعه شده بود گوشی‌های هوشمند سری ردمی K30 شیائومی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و حسگر سونی IMX686 معرفی می‌شوند که بعدا مشخص شد این خبر صحت داشته است. 

همان منبعی که خبر مربوط به حسگر دوربین گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی را فاش کرده بود، اکنون پس از گذشت چند ماه اعلام کرده است نسخه‌ی پرو ردمی K30 با باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. 

هم‌اکنون، ردمی K30 در بازار چین عرضه شده و دردسترس کاربران قرار دارد. البته پانزدهم بهمن‌ نیز گوشی هوشمند پوکو X2 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و قیمت ۲۲۵ دلاری برای عرضه در بازار هند معرفی شد. پوکو ایکس ۲ ازنظر مشخصات شباهت بسیاری با گوشی هوشمند ردمی K30 دارد، با این تفاوت که پوکو ایکس ۲ قرار است در بازار هند عرضه شود؛ ولی ردمی K30 هم‌اکنون در بازار چین عرضه شده است.  

اواخر آذر گفته شد ردمی K30 پرو احتمالا اسفند معرفی خواهد شد. نسخه‌ی پرو ردمی K30 درمقایسه‌با نسخه‌ی معمولی و نسخه‌ی 5G معمولی با مشخصات پیشرفته‌تری همچون بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد. احتمالا بدنه‌ی هر دو گوشی هوشمند، یعنی نسخه‌ی معمولی و نسخه‌ی پرو ردمی K30، مشابه یکدیگر خواهد بود، با این تفاوت که وزن نسخه‌ی پرو به‌‌‌دلیل بهره‌مندی از باتری با ظرفیت بیشتر، کمی بیشتر از وزن نسخه‌ی معمولی خواهد بود. ردمی K30 مجهز به باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ ۲۷ واتی ازطریق پورت USB-C پشتیبانی می‌‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات