شیائومی روی سه گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 865 کار می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد تیم سازندگان شیائومی، کار روی دو گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت یعنی شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو را آغاز کرده‌اند.
تبلیغات

چند روز بعد از لو رفتن مشخصات کامل دو گوشی موبایل شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو، حالا گزارش‌هایی درباره‌ی آغاز کار روی آن‌ها منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری GSMArena، شیائومی تأیید کرده که می ۱۰ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. این پردازنده‌ نسبت به می نوت ۱۰ که با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی سری ۷۰۰ وارد بازار شد، جهشی بزرگ به شمار می‌رود.

براساس این گزارش، انتظار می‌رود شیائومی می ۱۰ پرو مجهز به شارژر سریع ۷۷ وات و رم ۱۶ گیگابایت باشد. نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز است، ۱۲۰ هرتز خواهد بود. می ۱۰ نیز با همین پردازنده و دوربین اما شارژر کندتر عرضه خواهد شد.

به گزارش GSMArena، شیائومی همچنین درحال کار روی یک گوشی هوشمند دیگر است که انتظار می‌رود ردمی K30 Pro باشد. این محصول هم از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. براساس این گزارش، دوربین گوشی مذکور مانند دیگر محصولات این خانواده، دست‌کم ۶۴ مگاپیکسل است. مشخصات فنی این محصول به‌جز پردازنده، با مشخصات فنی K30 5G که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند، برابر است.

ردمی K30 به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی مجهز بوده اما هنوز مشخص نیست که سرعت شارژ آن از سرعت شارژ K30 5G بالاتر است یا خیر. شارژر K30 5G سی وات است.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات