مشخصات گوشی موتورولا موتو جی استایلوس فاش شد

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات و تصاویر اولیه از گوشی جدید موتورولا موتو جی استایلوس (Moto G Stylus) به بیرون درز کرده است. این گوشی محصول زیرشاخه‌ی موتو جی ۸ پاور به‌حساب می‌آید.
تبلیغات

موتورولا ۲۳ فوریه سه گوشی موتو جی ۸ و موتو جی ۸ پاور و موتو Edge پلاس را رسما معرفی خواهد کرد. درکنار این سه محصول، انتظار داریم گوشی دیگری با نام موتو جی استایلوس را مشاهده کنیم که حالا تصاویر و مشخصات مهمش نیز به بیرون درز کرده است.

Moto G Stylus

شماره‌مدل موتو جی استایلوس XT2043-4 است و برخی از مشخصاتش عبارت‌اند از: پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵، اندروید ۱۰، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش ۶/۳۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۰۰ در ۱۰۸۰ و حفره‌ی دوربین سلفی در قسمت بالای سمت چپ.

ناگفته نماند موتو جی استایلوس از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد: دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی از نوع ماکرو. افزون‌براین، حسگر دوربین سلفی این گوشی ۲۵ مگاپیکسلی است.

Moto G Stylus

در بخش پایینی موتو جی استایلوس، یک درگاه USB-C، درگاه جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، میکروفون و بلندگوی مونو به‌چشم می‌خورد.

Moto G Stylus

گفته می‌شود علاوه‌بر وجود ابزار خودکاری که هنگام بیرون‌آمدن قلم راه‌اندازی می‌شود، اپلیکیشنی به‌نام Moto Note نیز وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد هنگام کار با قلم، از انگشت خود به‌عنوان پاک‌کن یا برای کشیدن طرح استفاده کند. این برنامه قابلیت اضافه‌کردن تاریخ و نوشتن کلمات و قراردادن واترمارک روی تصاویر را نیز خواهد داشت.

قابلیت دیگر امکان ردیابی آخرین محل استفاده از قلم به‌صورت خودکار است. ناگفته نماند موتو جی استایلوس مجهز به سیستم هشدار درصورت بیرون‌ماندن قلم و استفاده‌نکردن طولانی‌مدت از آن است.

موتو جی استایلوس به باتری چهارهزار میلی‌آمپرساعتی مهجز است و با شارژر ۱۰ واتی روانه‌ی بازار می‌شود. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به دوربین بهتر و قابلیت قلم کمی از موتو جی ۸ پاور گران‌تر باشد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی موتورولا نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های موتورولا در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات