سامسونگ در ادامه‌ی سال میلادی گوشی‌های تاشوی بیشتری عرضه خواهد کرد

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
با وجود مشکلات پیش آمده در عرضه‌ی گلکسی فولد، سامسونگ همچنان به آینده‌ی گوشی‌های تاشو امیدوارد است و ظاهرا قصد دارد در ادامه‌ی سال میلادی فروش گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را به‌شدت افزایش دهد.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی گزارش مالی چهارماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده است. این گزارش حاکی از کاهش سود سامسونگ در این بازه است؛ اما در عین حال تنوع بالای بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت کره‌ای را نشان می‌دهد.

چندی پیش دی‌جی کو‌ (DJ Koh)، مدیر سابق بخش تلفن همراه سامسونگ و مدیر فعلی بخش IT و ارتباطات تلفن‌های همراه، تأیید کرده بود که سامسونگ قصد دارد فروش گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را در سال ۲۰۲۰ به‌شدت افزایش دهد و آن را به رقم ۵ الی ۶ میلیون دستگاه برساند.

در این گزارش مالی جدید، هدف بخش موبایل سامسونگ در سال ۲۰۲۰ تمرکز روی پرچم‌داران و گوشی‌های تاشو اعلام شده است. بعلاوه سامسونگ قصد دارد گوشی‌های رده‌بالای خود را با اضافه کردن تعداد بیشتری گوشی با قابلیت 5G و طرح‌های تازه‌ای از گوشی‌های تاشو نسبت به رقبا متمایز کند. سامسونگ امیدوار است این دو دسته از محصولات به رشد فروش و تداوم درآمد پایدار این شرکت کمک کنند.

درحال‌حاضر اطلاعات غیررسمی در مورد دومین گوشی تاشوی سامسونگ در دست داریم. گفته می‌شود این گوشی قرار است با نام گلکسی فلیپ در ۲۲ بهمن در رویداد آنپکد سامسونگ به‌طور رسمی معرفی شود. سامسونگ در این گوشی به فرم فکتور صدفی روی آورده و با به‌کارگیری یک شیشه‌ی فوق باریک روی نمایشگر این گوشی قصد دارد دوام آن را افزایش دهد. سایر مشخصات این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون +۸۵۵، دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی هستند.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ روی گوشی‌های تاشو حساب ویژه‌ای باز کرده است و برای این دسته از گجت‌ها آینده‌ی روشنی متصور است. بدین ترتیب باید منتظر شنیدن اخبار بیشتری در مورد گوشی‌های تاشوی بعدی سامسونگ بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات