آیفون 9 اپل احتمالا به دکمه‌ی هوم مجهز خواهد بود

پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعات منتشر شده در مورد آیفون اقتصادی جدید، اپل قرار است یکی از ویژگی‌های کلاسیک خود یعنی دکمه‌ی هوم را به این گوشی بیاورد.
تبلیغات

آخرین باری که اپل از دکمه‌ی فیزیکی هوم در یکی از آیفون‌های خود استفاده کرد به زمان عرضه‌ی گوشی آیفون ۸ در سپتامبر سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد. از آن موقع به بعد کوپرتینویی‌ها در تمامی محصولات خود به استفاده از نمایشگر تمام صفحه و بریدگی عریض در بالای نمایشگر روی آورده‌اند؛ اما اکنون زمزمه‌هایی از بازگشت دکمه‌ی هوم در سال ۲۰۲۰ به‌گوش می‌رسد.

پیش‌تر گزارش‌هایی درمورد احتمال عرضه‌ی آیفونی جدید در مارس ۲۰۲۰ با دکمه‌ی هوم و نام آیفون ۹ شنیده بودیم؛ اما گزارش‌های متناقض دیگری نیز وجود داشتند که ادعا می‌کردند اپل برای داشتن صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر در آیفون ۹ به‌جای تاچ آیدی از فیس آیدی استفاده خواهد کرد؛ اما اکنون با اظهارنظر یک منبع قابل‌اطمینان، شایعات قبلی دوباره قوت گرفته‌اند.

آخرین اطلاعاتی که از توئیتر ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای موبایل، به دست آمده وجود دکمه‌ی هوم در آیفون ۹ را تائید می‌کنند و به عرضه‌ی رسمی آن در بهار ۲۰۲۰ اشاره دارند.

اپل آیفون 9 رندر  /  Apple iPhone SE 2 / iPhone 9 Leak

رندرهای آیفون ۹ که اوایل همین ماه منتشر شدند برای اولین‌بار طراحی احتمالی آن را فاش کردند. بر طبق این تصاویر و توئیت جدید ایوان بلاس، انتظار می‌رود که گوشی اقتصادی جدید اپل از همان زبان طراحی آیفون ۸ با اجزای داخلی بهبود یافته استفاده کند. احتمالا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی باید تا هفته‌های آتی متنظر بمانیم. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع آیفون‌های اپل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های موبایل آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات