تور جهانی وان پلاس برای معرفی Concept One در ۱۰ شهر برگزار می‌شود

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس قصد دارد جدیدترین محصول خود موسوم به Concept One را در توری بین‌المللی در ۱۰ شهر جهان به‌نمایش بگذارد.
تبلیغات

شرکت چینی وان‌پلاس در سال‌های گذشته روز‌به‌روز روند طراحی و توسعه‌ی بلندپروازانه‌ی خود را بیشتر کرده است. آن‌ها در ابتدا فقط در بازار پرچم‌داران مقرون‌به‌صرفه فعالیت می‌کردند و اولین گوشی این شرکت به‌نام وان‌پلاس وان یکی از ارزان‌ترین پرچم‌داران سال ۲۰۱۴ بود. با عرضه‌ی هر محصول جدید، اعتماد‌به‌نفس شرکت افزایش یافت و به‌مرور قیمت محصولات آن‌ها نیز گران‌تر شد. در سال ۲۰۱۹، برنامه‌های بلندپروازانه بالاخره به واقعیت تبدیل شدند و وان‌پلاس ۷ پرو با قیمتی تقریبا گران به بازار عرضه شد. محصول جدید وان‌پلاس با ادعای قدرت و طراحی حرفه‌ای معرفی شد که می‌توانست با بزرگ‌ترین محصولات بازار رقابت کند.

گوشی وان‌پلاس ۷ پرو و برادرش وان‌پلاس ۷ تی پرو برای بازار پرچم‌داران مقرون‌به‌صرفه طراحی نشده بودند و این شرکت تصمیم گرفته بود با بهترین محصولات سامسونگ، هواوی، اپل و گوگل رقابت کند. اکنون و پس از عرضه‌ی این محصولات پرچم‌دار، وان‌پلاس سهم خود را از بازار گوشی‌های حرفه‌ای مناسب می‌داند. این شرکت چینی برای نشان‌دادن وضعیت مناسب خود، برنامه‌های بلندپروازانه را نیز به دستورکار خود اضافه کرد تا بازهم یک سروگردن در بازار گوشی‌های هوشمند حرفه‌ای پیشرفت کند. آن‌ها با معرفی وان‌پلاس کانسپت وان در نمایشگاه CES 2020 سطح جدیدی از نوآوری و طراحی را به‌نمایش گذاشتند.

وان‌پلاس Concept One اولین گوشی هوشمند کانسپت وان‌پلاس محسوب می‌شود. گوشی‌های هوشمند با طراحی خاص و موسوم به کانسپت مفاهیم جدیدی در بازار نیستند؛ زیرا در سال‌های گذشته، شیائومی و ویوو گوشی‌های کانسپت خود را به‌نام‌های Mi Mix Alpha و Vivo APEX 2018 و Vivo APEX 2019 به بازار عرضه کرده‌اند. کارشناسان رویکردهای طراحی کانسپت وان را تجسمی واقعی از گوشی کانسپت می‌دانند.

وان پلاس کانسپت وان / OnePlus Concept One

مشخصات سخت‌افزاری وان‌پلاس کانسپت وان با وان‌پلاس ۷ تی پرو برابر است. البته طراحی این گوشی کانسپت آینده‌نگرانه و بسیار خاص است که آن را از تمامی برادرانش مجزا و متمایز می‌کند. پوشش چرمی به‌همراه آلومینیم با پوشش PVD در بخش پشتی کانسپت وان را به محصولی جذاب و چشم‌نواز تبدیل می‌کند؛ اما نقطه‌ی اصلی تمایز گوشی چینی، طراحی دوربین‌های آن بود که به دوربین‌های نامرئی مشهور شدند. وان‌پلاس با استفاده از فناوری الکتروکرومیک، موفق شد دوربین‌ی با خاصیت نامرئی‌شدن بسازد. در مراسم رونمایی کانسپت وان در نمایشگاه لاس‌وگاس، تنها فعالان رسانه‌ای اجازه‌ی دسترسی و بررسی گوشی جدید وان‌پلاس را داشتند. اکنون شرکت چینی اعلام کرده است با برگزاری تور جهانی، گوشی کانسپت خود را در ۱۰ شهر جهان برای بازدید علاقه‌مندان به‌نمایش خواهد گذاشت.

علاقه‌مندان در تور جهانی می‌توانند از نزدیک با کانسپت وان کار کنند

تور جهانی وان‌پلاس از پنجم فوریه شروع می‌شود و به‌ترتیب، آمریکای‌شمالی و اروپا و هند، میزبان جدیدترین محصول این شرکت خواهند بود. وان‌پلاس اعتقاد دارد برای درک بهتر طراحی و کارایی کانسپت وان، کاربران باید حتما از نزدیک از آن استفاده کنند. تور جهانی نیز با همین هدف برنامه‌ریزی شده است. تاکنون کاربران زیادی درباره‌ی مشخصات و تجربه‌ی کار با کانسپت وان و فناوری ECMF موجود در آن کنجکاو شده‌اند. تور جهانی فرصت مناسبی برای آن‌ها ایجاد می‌کند تا از نزدیک محصول آینده‌نگرانه‌ی وان‌پلاس را مشاهده کنند و حتی پیشنهادهای خود را درباره‌ی نحوه‌ی پیاده‌سازی فناوری در گوشی‌های نسل بعد با کارمندان وان‌پلاس در میان بگذارند.

اطلاعات دقیق از تور جهانی کانسپت وان در این لینک قرار دارد. شرکت چینی برنامه‌ی خود را از شهر سیاتل آمریکا شروع می‌کند و سپس، فرانسه، آلمان، هلند، بریتانیا، فنلاند و دانمارک، میزبان کانسپت وان خواهند بود. هندی‌ها نیز که یکی از بازارهای هدف وان‌پلاس هستند، در شهرهای دهلی‌نو و بمبئی و بنگلور از تور جهانی این گوشی هوشمند میزبانی خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات