گوشی وان پلاس کانسپت وان دوربین نامرئی دارد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تازه‌ترین تیزر منتشرشده از کانسپت وان شرکت وان‌پلاس از دوربین نامرئی در طراحی این گوشی خبر می‌دهد.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند کم‌کم طرح‌های شگفت‌آور و عجیبی پیدا می‌کنند و هرروز از طراحی جدید غافل‌گیر می‌شویم. این‌بار نوبت وان‌پلاس است که با انتشار تیزری از کانسپت وان کاربران را حیرت زده کند. تیزر منتشرشده این گوشی را با دوربین نامرئی نشان می‌دهد؛ ویژگی‌ای که پیش‌از‌این در هیچ تلفن هوشمندی به‌کار نرفته است. 

به‌نظر می‌رسد این ایده‌ی جدید شگفتانه‌ی وان‌پلاس برای نمایشگاه ۲۰۲۰ CES باشد. وان‌پلاس در نمایشگاه CES امسال گوشی Concept One رونمایی می‌کند. در‌حال‌حاضر، اطلاعات زیادی از این گوشی وان‌پلاس منتشر نشده؛ اما انتشار این تیزر جدید یکی از ویژگی‌های جذاب آن را فاش کرده که دوربین نامرئی آن است. دوربین نامرئی کانسپت وان وان‌پلاس شیشه‌ای با قابلیت تغییر رنگ دارد که حسگرهای دوربین قرارگرفته در زیر شیشه مات می‌شوند و دوربین را مخفی می‌کنند.

طراحی دوربین نامرئی در این گوشی هوشمند ظاهر پنل پشتی را به‌شدت جذاب و یکدست می‌کند و لنزهای بی‌شمار در پنل پشت گوشی از زیبایی آن نمی‌کاهد.

آن‌طورکه از تیزر منتشرشده به‌نظر می‌رسد، کانسپت وان دوربین اصلی عمودی دارد و وسط پنل گوشی یک خط عمودی به‌چشم می‌آید؛ خطی که به‌نظر می‌رسد دوخت است و احتمال بهره‌گیری از چرم برای پنل پشتی این گوشی را تقویت می‌کند.

نمایشگاه CES 2020 از امروز کار خود را آغاز می‌کند و وان‌پلاس نیز قرار است در این نمایشگاه  چند گوشی هوشمند رونمایی کند. اگر قابلیت دوربین نامرئی در این گوشی با اقبال روبه‌رو شود، احتمالا گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو نیز میزبان این طراحی خواهند بود؛ البته احتمال دارد پنل پشتی این دو گوشی از جنس چرم نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات