پتنت شیائومی از گوشی هوشمندی با دوربین پاپ آپ و هفت حسگر خبر می‌دهد

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مستندات مربوط به پتنت جدید شیائومی، طراحی گوشی هوشمندی مجهز به دوربین پاپ‌آپ و حداکثر هفت حسگر را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

عموما تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند پتنت‌های مختلف و جالبی را ثبت می‌کنند که گاهی از طراحی و مشخصات دستگاه‌های بعدی آن‌ها خبر می‌دهد. شیائومی نیز تاکنون پتنت‌های مختلفی در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) ثبت کرده است. اواخر آبان‌، پتنت شیائومی گوشی تاشدنی با دوربین چهارگانه و اواسط همان ماه، پتنت دیگر شیائومی گوشی جدیدی با دوربین زوم را به‌نمایش گذاشت.

پتنت شیائومی

مستندات مربوط به یکی از پتنت‌های ثبت‌شده‌ی جدید شیائومی طراحی گوشی هوشمندی با دوربین پاپ‌آپ را نشان می‌دهد. در تصاویر مربوط به پتنت، دوربین‌های پنل پشتی و دوربین سلفی هر دو از نوع پاپ‌آپ هستند و دستگاه حداکثر مجهز به هفت حسگر خواهد بود. طراحی‌های مختلف دوربین پاپ‌آپ در مستندات به‌تصویر کشیده شده است. 

در یکی از طرح‌ها، دستگاهی با دوربین دوگانه‌ی سلفی و دوربین دوگانه‌ی پنل پشتی را نشان می‌دهد و طرح دیگر دوربین دوگانه‌ی سلفی درکنار پنج حسگر در پنل پشتی به‌تصویر کشیده شده است. آنچه در طرح‌های منتشرشده دیده می‌شود، دوربین پاپ‌آپ تقریبا تمام فضای بالای نمایشگر را به‌خود اختصاص می‌دهد.

پتنت شیائومی
پتنت شیائومی
پتنت شیائومی
پتنت شیائومی

همان‌طورکه می‌دانید، همه‌ی پتنت‌های ثبت‌شده به مرحله‌ی طراحی و تولید نمی‌رسند. پس باید ببینیم شیائومی چگونه می‌خواهد این تعداد حسگر را در چنین فضای کوچکی در بالای دستگاه جای دهد. اگر پتنت شیائومی به مرحله‌ی اجرا برسد، طراحی جالب و عجیبی خواهد داشت.

آیا چینی‌ها پتنت جدید خود را در دستگاهی پیاده‌سازی خواهند کرد یا خیر؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات