هواوی موفق به فروش ۱۲ میلیون دستگاه از سری میت 30 در سراسر جهان شده است

سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایتی چینی در جدیدترین گزارش خود عنوان کرده هواوی به میزان فروش ۱۲ میلیون دستگاه از سری میت ۳۰ رسیده است. عددی که باتوجه به تحریم هواوی توسط ایالات‌متحده، بسیار عجیب و شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد.
تبلیغات

پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ هواوی یعنی سری میت ۳۰، تحت تأثیر تحریم اعمال‌شده توسط دولت ایالات‌متحده بر این غول فناوری چین قرار گرفت. به همین خاطر زمانی‌که هواوی ماه اکتبر (مهر) اعلام کرد که ۷ میلیون از سری میت ۳۰ عرضه کرده، کمی جای تعجب داشت. ظاهرا این گوشی‌ها به طرزی باورنکردنی به فروش می‌روند؛ همچنین گزارشی از شبکه اجتماعی Weibo نشان داده که میزان فروش گوشی هوشمند میت ۳۰ به رقم شگفت‌انگیز ۱۲ میلیون دستگاه رسیده است.

میت ۳۰ هواوی / huawei mate 30

آمار فروش ۱۲ میلیونی گوشی‌های سری میت ۳۰ هواوی از این جهت جای تعجب دارد که پیش از این تصور می‌شد عرضه‌ی گوشی‌های هواوی به بازار تحت تأثیر تحریم‌های آمریکا قرار بگیرد؛ چراکه این تحریم‌ها باعث می‌شوند گوشی‌های جدید هواوی بدون مجموعه خدمات حیاتی گوگل برای اندروید که با نام «سرویس‌های موبایل گوگل» یا Google Mobile Services شناخته می‌شوند، به بازار عرضه شود.

همچنین این تصور نیز وجود داشت که تحریم های آمریکا باعث شود عرضه‌ی گوشی جدید هواوی در بازارهای خارج از چین (حتی در اروپا که تا پیش از این یکی از بزرگ‌ترین بازارهای هواوی به شمار می‌رفت) به‌صورت محدود باشد. البته این پیش‌بینی درست از آب درآمد و به‌نظر می‌رسد آمار فروش بالای سری میت به‌لطف بازار چین است. باتوجه به گزارش ماه اکتبر، میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو فروش بسیار خوبی در چین داشته‌اند.

هواوی میت 30 پرو / Huawei Mate 30 Pro

هدف هواوی برای سری میت ۳۰، صعود به فروش بالای ۲۰ میلیون دستگاه است که به‌نظر می‌رسد با دستیابی به میزان فروش فعلی، هدفی قابل‌دسترس باشد.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات