تصاویر جدید گوگل پیکسل 4a جزئیات غیرمننتظره‌ای را فاش می‌کند

یک‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
افشاکننده‌ی معروف، رندرهای گوگل پیکسل 4a را فاش کرده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی برای اولین‌بار در محصولات سری پیکسل از صفحه‌نمایش حفره‌دار استفاده می‌کند.
تبلیغات

فروش پیکسل 3a و پیکسل ۳ ایکس ال، نسبت به سایر پرچم‌داران گوگل در سال ۲۰۱۹ برتری داشت. این شرکت امیدوار است که همین حرکت را سال آینده با نسخه‌ای به‌روز ادامه دهد و به لطف OnLeaks می‌توانیم نگاهی به نسخه‌ی کوچک‌تر، یعنی گوشی موبایل پیکسل 4a داشته باشیم.

افشاگر مذکور از طریق 91Mobiles، تعدادی از رندرهای گوشی گوگل پیکسل 4a را به اشتراک گذاشته است. باید اشاره کنیم که این تصاویر واقعی نیستند؛ بلکه به‌صورت کامپیوتری براساس ابعاد گوشی و دیگر جزئیات طراحی شده‌اند.

برجسته‌ترین ویژگی ظاهری این گوشی صفحه‌نمایش حفره‌دار آن است که برای اولین‌بار در خانواده‌ی پیکسل دیده می‌شود. برش کوچک دوربین باعث می‌شود صفحه‌نمایش پیکسل 4a از حاشیه‌های کمتری نسبت پیکسل 3a برخوردار باشد؛ اما هنوز حاشیه‌های مشکی ضخیمی در طراحی دستگاه به چشم می‌خورد که وجودشان احتمالا در پایین نگه داشتن قیمت نهایی محصول بی‌تأثیر نخواهد بود. 

رندرهای گوگل پیکسل 4a

علاوه بر آن، به‌نظر می‌رسد پیکسل 4a برجستگی دوربین مربعی و بیرون‌زده‌ی پیکسل ۴ را به ارث برده است. متأسفانه باتوجه به رندرها، این گوشی فقط از یک دوربین در کنار فلش LED استفاده می‌کند؛ اما این گزارش عنوان کرده که ممکن است برای عکاسی بهتر، از یک یا دو حسگر اضافی استفاده کند.

حسگر اثر انگشت پیکسل 4a در پشت گوشی قرار گرفته است

پیکسل 4a دارای حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است که احتمال استفاده از ژست‌های پراجکت سولی (Project Soli) را منتفی خواهد کرد. این امر منطقی است؛ زیرا گوگل اجازه‌ی فروش فناوری مبتنی بر رادار خود را در بازارهایی مانند هند (که کاربران در آن حساسیت‌های بالایی روی قیمت محصول از خود نشان می‌دهند) ندارد.

دیگر جزئیاتی که رندرها نشان می‌دهند، جنس پلی کربنات بدنه، بلندگوهای قرار گرفته در بخش پایینی دستگاه و درگاه USB-C هستند. صفحه‌نمایش پیکسل 4a افزایشی ۰/۲ اینچی داشته و به ۵/۸ اینچ رسیده است؛ اما به لطف کاهش حاشیه‌ها، اندازه‌ی کلی گوشی کوچک‌تر خواهد بود.

رندرهای گوگل پیکسل 4a

پیکسل 4a مانند پیکسل 3a در سه گزینه‌ی رنگی سفید، مشکی و بنفش در دسترس خواهد بود. اگرچه طبق گفته‌های OnLeaks این احتمال وجود دارد که با رنگ نارنجی پیکسل ۴ نیز به فروش برسد.

تاریخ دقیق معرفی پیکسل 4a هنوز مشخص نشده است. بااین‌حال انتظار می‌رود که گوگل در کنفرانس آینده‌ی توسعه‌دهندگان خود در ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹)، این گوشی را رونمایی کند. اطلاعات مربوط به مشخصات که مشخص شده بسیار ناچیز است؛ البته برای چنین جزئیاتی خیلی زود است و باید منتظر گزارش‌های آتی در ماه‌های آینده باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات