قیمت گوشی‌های خانواده هواوی میت 30 مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
هواوی ساعاتی پیش، پس از معرفی گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰ شامل مدل معمولی و مدل پرو، تاریخ عرضه‌ی تقریبی و قیمت دقیق آن‌ها را نیز اعلام کرد.
تبلیغات

هواوی همان‌طورکه از مدت‌ها پیش وعده داده بود، سرانجام کنفرانس ویژه‌ای برای رونمایی گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰ برگزار کرد. این شرکت دو گوشی پرچم‌دار، یعنی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را درمعرض دید قرار داد. این دو گوشی از نمایشگرهایی باکیفیت درکنار تراشه‌ی کرین ۹۹۰ و فناوری 5G بهره می‌برند.

هواوی در گوشی‌های خانواده‌ی میت ۳۰، از چهار دوربین مجزا در پنل پشتی و یک دوربین در پنل جلویی استفاده کرده است. دوربین این گوشی‌ها می‌تواند ویدئوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه و ویدئوهای 720p را با نرخ ۷۸۶۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند که در نوع خود بسیار جالب است.

میت ۳۰ پرو هواوی / huawei mate 30 pro

میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو برای پردازش وظایف مختلفی که به آن‌ها محول می‌شود، از تراشه‌ی جدید مبتنی‌بر لیتوگرافی 7nm+ کرین ۹۹۰ بهره می‌برند. این تراشه مودم 5G مجزا دارد که طبق ادعای هواوی به ۱۴ آنتن 5G و درمجموع ۲۱ آنتن مجهز شده است. 

هواوی قصد دارد میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، بنفش و سبزآبی روانه‌ی بازار کند. درضمن مدلی ویژه از این گوشی‌ها قرار است با پوششی از جنس چرم گیاهی در رنگ‌های نارنجی و سبز فروخته شود تا تنوع این محصولات بیشتر شود و سلایق مختلف را پوشش دهد.

مدل پایه‌ی میت ۳۰ با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۸۰۰ یورو و مدل 4G هواوی میت ۳۰ پرو با هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۱٬۱۰۰ یورو و مدل 5G این دستگاه با مشخصات سخت‌افزاری مشابه، با قیمت ۱٬۲۰۰ یورو فروخته خواهند شد.

Huawei Porsche Design Mate 30 RS / میت ۳۰ پورشه دیزاین هواوی

چینی‌ها تاکنون جزئیاتی درباره‌ی زمان عرضه‌ی دقیق میت ۳۰ پرو اعلام نکرده‌اند. با‌این‌حال، گفته‌اند میت ۳۰ قرار است اکتبر ۲۰۱۹ (مهر و آبان ۱۳۹۸) در چین عرضه شود. میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، تنها محصولات هواوی برای کنفرانس امروز نبودند. علاوه‌بر این دو گوشی پرچم‌دار، این شرکت چینی ساعت هوشمند GT 2 و تلویزیون هوشمند ویژن را رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد ساعت GT 2 را اکتبر ۲۰۱۹ (مهر و آبان ۱۳۹۸) روانه‌ی بازار کند. درضمن، تاکنون جزئیاتی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی تلویزیون 4K هواوی اعلام نشده است.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات