وان پلاس 7T چهارم مهرماه با نمایشگر 90 هرتزی معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 7T با بهره‌مندی از نمایشگر با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی در تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) در هند و آمریکای شمالی معرفی می‌شوند.
تبلیغات

تاکنون اخبار متعددی به‌صورت غیررسمی درباره‌ی گوشی هوشمند وان پلاس ۷ تی منتشر شده است. پیش‌تر گفته شده بود که گوشی جدید وان پلاس دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی و ارزان‌تر از وان پلاس ۷ پرو خواهد بود. براساس آخرین اخبار، وان پلاس تأیید کرده که پرچم‌دار بعدی با نمایشگری با نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتز معرفی خواهد شد؛ درنتیجه همان‌طور که شایعه شده بود، وان پلاس ۷ تی با نمایشگری با مشخصات وان پلاس ۷ ولی با قیمت اقتصادی به بازار عرضه خواهد شد.

وان پلاس 7T

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید وان پلاس، وان پلاس ۷ تی و وان پلاس ۷ تی پرو، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (‌۴ مهرماه) در ایندیرا گاندی دهلی نو و آمریکای شمالی معرفی شوند. از سوی دیگر، قرار است رویداد دیگری برای رونمایی وان پلاس ۷ تی در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) در سالن «مگزین لاندن» (Magazine London Theater) واقع در لندن برگزار شود.

پیت لاو، مدیرعامل و بنیانگذار وان پلاس اعلام کرده است که وان پلاس برای طرفدارانی که در هر یک از دو رویداد شرکت کنند، سورپرایز مخصوصی درنظر گرفته که برای هر رویداد نیز منحصر به‌فرد خواهد بود. پیت لاو در مورد رویدادها گفته است:

وان پلاس همواره در تلاش است تا بهترین فناوری را در جهان به طرفداران خود ارائه دهد تا بتوانند تجربه‌ای سریع و روان از کارکردن با دستگاه‌های شرکت داشته باشند. نیاز و خواسته‌های کاربران در مرکز توجه و هسته‌ی اصلی نوآوری‌های شرکت را شکل می‌دهد. رویدادهای رونمایی به‌منظور معرفی و به‌نمایش گذاشتن محصولات شرکت برگزار می‌شود تا طرفداران ما بتوانند از نزدیک شاهد تلاش ما برای ارائه‌ی بهترین‌‌ها باشند. درتلاش هستیم تا برای شرکت‌کنندگان در هر یک از رویدادهای وان‌پلاس، سورپرایز ویژه‌ای داشته باشیم.

شایعه‌های مختلفی در مورد مشخصات گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۷ تی منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی دستگاهی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام باشیم. ظرفیت باتری وان پلاس ۷ تی پرو ۴۰۸۵ میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری وان پلاس ۷ تی، ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات