وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 7T احتمالا ۴ مهر معرفی می‌شوند

پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گمانه‌زنی‌های اخیر از معرفی قریب‌الوقوع دو گوشی جدید خانواده‌ی وان‌پلاس ۷ با نام‌های وان‌پلاس ۷ تی پرو و وان‌پلاس ۷ تی با مشخصات فنی درخورتوجه حکایت دارند.
تبلیغات

پیش‌تر در شایعاتی اعلام شده بود که نسخه‌ی جدید گوشی وان‌پلاس ۷ پرو به‌عنوان نخستین گوشی مجهز به فناوری 5G شرکت وان‌پلاس،‌ احتمالا به‌زودی در رویدادی معرفی خواهد شد و وان‌پلاس ۷ تی پرو نام خواهد گرفت. به‌تازگی منابع متعددی مدعی شده‌اند وان‌پلاس قصد دارد نه یک بلکه دو گوشی جدید را به خانوده‌ی وان‌پلاس ۷ اضافه کند؛ این گوشی‌ها احتمالا وان‌پلاس ۷ تی و وان‌پلاس ۷ تی پرو نام خواهند داشت. 

همان‌طور که پیش‌تر منابعی ادعا کرده بودند، گوشی وان‌پلاس 7T احتمالا به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوالکام مجهز خواهد شد و از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G) پشتیبانی خواهد کرد. گوشی موردبحث دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. افزون بر این‌‌ها، وان‌پلاس ۷ تی دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچ با وضوح 2K از نوع سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. این نمایشگر در بخش بالایی، بریدگی کوچکی خواهد داشت. 

وان پلاس 7 پرو / OnePlus 7 Pro

وان‌پلاس ۷ تی به دوربین قدرتمندی مجهز خواهد شد؛ منابعی به‌صورت جداگانه ادعا کرده‌اند که گوشی یادشده از دوربین اصلی سه‌گانه‌ی مجهز به حسگرهای ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین  سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. یکی از این دوربین‌ها، به لنر فوق عریض مجهز خواهد شد (احتمالا دوربین ۱۶ مگاپیکسلی)، در ضمن نمی‌دانیم که آیا در این گوشی از دوربین مجهز به لنز تله‌فوتو استفاده خواهد شد یا خیر. دوربین این گوشی توانایی ضبط ویدیوهای حرکت‌آهسته (اسلوموشن) با نرخ ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه و ویدیوهای فوق عریض را خواهد داشت و از قابلیت نرم‌افزاری Nightscape هم پشتیبانی خواهد کرد تا به واسطه‌ی آن، تصاویر و فیلم‌های باکیفیتی را در شب ثبت و ضبط کند.

وان پلاس 7 پرو / OnePlus 7 Pro

گفتنی است دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی به DRAMهای فوق‌سریع موردنیاز برای ضبط ویدیوها با نرخ واقعی ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه مجهز نیستند؛ از این‌رو پیش‌بینی می‌کنیم که ویدیوهای اسلوموشن ضبط‌شده با دوربین وان پلاس ۷ تی، دارای نرخ واقعی ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه نباشند. وان‌پلاس 7T در کنار این موارد، به باتری ۳٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات زیادی از گوشی وان‌پلاس 7T پرو نمی‌دانیم. بااین‌حال شایعات می‌گویند که گوشی یادشده قرار است به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شود، نه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس. همچنین انتظار می‌رود که مدل پرو از باتری قدرتمند ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند باشد. همچنین گفته می‌شود وان‌پلاس قصد دارد به خریداران این دو گوشی جدید، یک سال فضای ابری اختصاصی را به‌صورت رایگان هدیه دهد. 

شایعات می‌گویند که وان‌پلاس دو گوشی 7T و 7T Pro را طی رویدادی ویژه در شهر دهلی نو کشور هند، در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۴ مهر ۱۳۹۸) رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات