گوشی جدید وان پلاس با نمایشگر ۹۰ هرتز و ارزان‌تر از وان پلاس 7 پرو خواهد بود

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل وان پلاس طی مصاحبه‌ای اطلاعات جالبی درباره‌ی محصولات بعدی این شرکت با نام‌های احتمالی وان‌پلاس 7T و 7T پرو ارائه‌ کرد.
تبلیغات

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی وان پلاس 7 پرو، پرچم‌دار فعلی چینی‌ها، نمایشگر ۹۰ هرتزی آن است؛ قابلیتی که به نمایش روان‌تر انیمیشن‌ها، اسکرول‌های نرم‌تر و تجربه‌ای لذت‌بخش از کار با گوشی می‌انجامد.

اما پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس اخیرا مصاحبه‌ای کرده‌ است که نشان می‌دهد حداقل یکی از دو محصول آتی شرکت متبوع او (که انتظار داریم وان پلاس 7T و 7T  پرو باشند) ضمن اینکه قیمت کمتری از وان پلاس 7 پرو خوشنام خواهد داشت، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی صفحه‌ی نمایش را نیز در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

وان پلاس 7 که بدون بهره‌گیری از نمایشگر ۹۰ هرتزی، قیمت کمتری از نسخه پرو داشت؛ بنابراین وان پلاس 7T نیز ممکن است تقریبا هم‌قیمت همین گوشی باشد؛ درحالی‌که نمایشگری با نرخ‌ نوسازی ۹۰ هرتزی در بطن خود دارد.

هرچند دور از ذهن نیست که در عوض، مدل 7T  پرو را اینطور ببینیم و مدل 7T با قیمت کمتر و بدون ویژگی مورد بحث عرضه‌شود.

پیت لاو در ادامه نیز ضمن اشاره به نزدیک بودن رونمایی از این گوشی‌ها اعلام کرد که قلب تپنده‌ی این محصولات از سری ۸۰۰ اسنپدراگون خواهد بود که امیداوریم به‌معنی بهره‌گیری دو گوشی از پردازنده‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸۸ پلاس در این گوشی‌های خوش‌قیمت باشد.

نظر شما درباره نرخ‌های بالاتر نوسازی در صفحه‌‌نمایش گوشی‌ها چیست؟ تجربیات خود را با ما و سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات