ویدئوی تبلیغاتی گلکسی نوت 10، اطلاعات نادرستی از جنس فریم دستگاه ارائه کرد

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
بخشی از اطلاعات ویدئوی تبلیغاتی گلکسی نوت ۱۰ اطلاعات نادرستی در مورد فریم دستگاه ارائه داده بود که از سوی کره‌‌ای اصلاح و ویدئویی جدید جایگزین آن شد.
تبلیغات

بعد از ماه‌ها انتظار، در اولین ساعات پنچ‌شنبه‌ی گذشته گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس معرفی شدند. ساعاتی پس از رویداد رونمایی، کره‌ای‌ها ویدئوهایی رسمی برای نمایش قابلیت‌های دستگا‌ه‌های جدید خود در کانال رسمی یوتیوب سامسونگ به‌اشتراک گذاشتند.

براساس آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد یکی از ویدئوهای تبلیغاتی که در صفحه‌ی رسمی سامسونگ در یوتیوب منتشر شده، حاوی اشتباه محتوایی فاحشی در مورد جنس فریم پرچم‌دار جدید سامسونگ بوده است که کره‌ای‌ها متوجه آن نشده بودند و ویدئو را به‌اشتراک گذاشته بودند.

گلکسی نوت 10 سامسونگ / galaxy note10 samsung

ظاهرا راوی ویدئو، حین توضیح در مورد فریم دستگاه، به فریم فلزی از جنس فولاد ضدزنگ اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که فریم فلزی و گلس دستگاه به‌صورت یکپارچه طراحی شده‌اند تا گوشی هوشمندی با حاشیه‌ی باریک دراختیار کاربران قرار گیرد. باتوجه به اینکه فریم گلکسی نوت ۱۰ از جنس آلومینیومی است، درنتیجه این توضیحات اشتباه در ویدئو منتشر و به‌اشتراک گذاشته شده بودند. البته ساعاتی بعد، کره‌ای‌ها متوجه اشتباه فاحش محتوای خود شدند و ویدئوی تبلیغاتی را از صفحه‌ی رسمی یوتیوب حذف کردند.

تاکنون سامسونگ در هیچ‌یک از نشست‌های مطبوعاتی خود صحبتی در مورد جایگزین کردن فریم از جنس فولاد ضدزنگ با فریم آلومینیومی مطرح نکرده است. حتی در جریان رویداد رونمایی دستگاه‌های جدید نیز به این موضوع اشاره‌ای نشده بود. این سؤال به‌ ذهن می‌آید که چرا در ویدئوهای تبلیغاتی به چینن موضوعی اشاره شده است؟ و آیا سامسونگ برنامه‌‌ای برای تغییر طراحی دستگاه جدید خود داشته است؟

براساس اعلام سامسونگ به خبرگزاری The Verge، فریم گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ نیز همانند سایر پرچمداران سال‌های اخیر این شرکت از جنس آلومینیوم است. اما مشخص نیست چرا راوی ویدئوی تبلیغاتی در مورد فریم فلزی فولاد ضدزنگ توضیح می‌دهد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ طرح‌هایی برای تغییر طراحی گلکسی نوت ۱۰ درنظر گرفته باشد و متن‌هایی که به راوی داده شده، بر همین اساس تنظیم شده باشند. 

گفتنی است اشتباهی که در مورد فریم فلزی در ویدئوی تبلیغاتی مطرح شده است، در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز دیده شده باشد. براساس اعلام SamMobile، در قسمتی از وب‌سایت سامسونگ که در مورد طراحی گلکسی نوت ۱۰ توضیحاتی ارائه شده بود، ابتدا عبارت فریم فلزی از جنس فولاد ضدزنگ جلاداده‌شده در توضیحات نوشته شده بود، که بعد از اصلاح به فریم فلزی جلاداده‌شده تغییر کرده است. همان‌طور که گفته شد، ظاهرا صبح امروز ویدئویی تبلیغاتی جدیدی به‌جای ویدئوی قبلی از سوی سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده که در آن اشاره‌ای به فریم فلزی نمی‌‌شود.  

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات