والپیپرهای جدید نوت 10 سامسونگ منتشر شد

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از رونمایی رسمی پرچم‌داران جدید سری نوت، حالا والپیپرهای جدید آن را به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، پرچم‌داران جدید گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرده است. اگر طرفدار پروپاقرص سامسونگ هستید، هم‌اکنون می‌توانید نوت ۱۰ را با قیمت ۹۴۹ دلار پیش‌سفارش دهید؛ اما اگر به‌دنبال دیدن والپیپرهای این گوشی هستید، به‌ صبرکردن نیازی ندارید و می‌توانید والپیپرهای جدیدتر آن را مشاهده کنید.

والپیپرهای نوت ۱۰

به‌لطف حساب کاربری توییتری Samsung News، اکنون والپیپرهای جدیدی از موبایل نوت ۱۰ منتشر شده است و امکان دانلود این عکس‌ها با بیشترین کیفیت از گوگل‌درایو نیز وجود دارد. در میان این عکس‌ها، تنها یک عکس با پس‌زمینه‌ی تیره وجود دارد که توجه علاقه‌مندان به این سبک از عکاسی را به‌خود جلب می‌کند. سایر عکس‌ها، با تم رنگی و در سبک مینیمالیستی گرفته شده‌اند.

والپیپرهای نوت ۱۰
والپیپرهای نوت ۱۰
والپیپرهای نوت ۱۰
والپیپرهای نوت ۱۰

هرکدام از عکس‌های منتشر شده، رزولوشن ۳۰۴۰ در ۳۰۴۰ دارند که با توجه به وضوح تصویر ۲۲۸۰ در  ۱۰۸۰ برای مدل پایه‌ای نوت ۱۰، میزان درخورتوجهی به‌شمار می‌رود. نوت ۱۰ پلاس، تنها مدلی در خانواده‌ی نوت ۱۰ است که توانایی نشان‌دادن تصاویر با وضوح اصلی را دارد. باوجوداین، والپیپرهای منتشرشده از نوت ۱۰ در هر گوشی اندرویدی با هر اندازه‌ی نمایشگری قابل‌نمایش هستند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات