تصاویر جدیدی منتسب به دوربین هواوی پی 30 منتشر شد

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی منتسب به دوربین هواوی پی ۳۰ منتشر شده که قدرت بزرگ‌نمایی آن را به‌تصویر می‌کشد.
تبلیغات

در چند ماه گذشته، اخبار بسیاری درباره‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو منتشر شده است. چند روز قبل، هواوی P30 پرو باردیگر در تصاویری مشاهده شد. همچنین، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو با نمایشگر FullHD و اندروید ۹ پای معرفی می‌شوند

باوجوداین، هنوز صحت اطلاعات منتشرشده درباره‌ی پرچم‌داران بعدی چینی‌ها تأیید نشده و هنوز به‌درستی نمی‌دانیم باید منتظر گوشی‌های هوشمندی با چه مشخصات مهم و جالبی باشیم. دراین‌میان یکی از ویژگی‌هایی که بیش‌ازپیش جلب توجه می‌کند، این است که انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی هواوی از دوربینی با بزرگ‌نمایی کم‌نظیر بهره ببرد. البته، درباره‌ی عکس‌های قبلی ازجمله تصویری از شهر بارسلونا با بزرگ‌نمایی 5x یا تصویری از ماه که پیش‌از‌این منتشر شده، نمی‌توانیم با اطمینان کامل بگوییم که با دوربین هواوی پی ۳۰ و بزرگ‌نمایی عالی آن گرفته شده‌اند یا خیر. 

هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو
هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو
هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو
هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو

مقام‌های هواوی، به‌ویژه مدیرعامل آن، یو چنگ دونگ، باردیگر به‌سراغ هشتک RewriteTheRules# رفته و آن را رسانه‌ای کرده‌اند. محتوای منتشرشده‌ی مرتبط با این هشتک به مجموعه‌ای از تصاویری مربوط می‌شود که اولین‌بار در فوریه، برای معرفی رویداد ۲۶مارس (برابر با ۶فروردین‌) منتشر شدند. این تصاویر به مراسم رونمایی پرچم‌داران هواوی پی ۳۰ مربوط هستند. 

متأسفانه همان‌گونه که صحت‌وسقم بسیاری از اخبار فاش‌‌شده را نمی‌توانیم تأیید کنیم، با اطمینان کامل نیز نمی‌توانیم بگوییم عکس‌های منتشرشده در بنرهای تبلیغاتی با بزرگ‌نمایی دوربین هواوی پی ۳۰ گرفته شده است یا خیر.

هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو
هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو
هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو
هواوی پی 30 / هواوی پی 30 پو

در برخی عکس‌های منتشرشده، به‌نظر می‌رسد قسمتی از تصویر که بزرگ‌ شده، واقعا با بزرگ‌نمایی دوربین بزرگ‌نمایی شده است؛ ولی در برخی از تصاویر دیگر، مثل اسکی‌باز، به‌نظر نمی‌رسد بزرگ‌نمایی به‌وسیله‌ی دوربین انجام شده باشد و کمی غیرواقعی به‌نظر می‌رسد.  باتوجه‌به اخبار فاش‌شده، انتظار می‌رود دوربین پرچم‌دار هواوی از بزرگ‌نمایی اپتیکال 5X و بزرگ‌نمایی هیبریدی 10x برخوردار باشد.

باتوجه‌به رندرهای منتشرشده، انتظار می‌رود گوشی هواوی پی ۳۰ با دوربین سه‌گانه و هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه در پنل پشتی به بازار عرضه شوند. پیش‌تر نیز، تصاویری از هواوی پی ۳۰ پرو مجهز به بریدگی قطره‌ای و دوربین چهارگانه فاش شده بود. دوربین چهارم در هواوی پی ۳۰ پرو به حسگر  ToF مربوط می‌شود. انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند با نمایشگر OLED و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای‌شکل معرفی شوند. هواوی پی ۳۰ با نمایشگر ۶.۱ اینچی مسطح و هواوی پی ۳۰ پرو با نمایشگر ۶.۵ اینچی دارای انحنا به بازار عرضه خواهند شد. گفتنی است انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند پرچم‌دار هواوی از تراشه‌ی کرین ۹۸۰ به‌همراه مودم Balong 5000 5G و فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی برخوردار باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات