هواوی P30 پرو مجددا در تصاویری رؤیت شد

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
در فاصله‌ی چند هفته مانده به رونمایی رسمی هواوی P30 پرو، مجددا تصاویری از این گوشی در دنیای واقعی فاش شده است. در یکی از این تصاویر،‌ این گوشی در دستان مدیرعامل هواوی دیده می‌شود.
تبلیغات

هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال است. این محصول که نسل جدید پی ۲۰ پرو به‌شمار می‌آید، بی‌شک از حیث دوربین، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و به‌لطف بهره‌مندی از طراحی مدرن، کاربران زیادی را به‌سمت خود جلب خواهد کرد. درحالی‌که هنوز چند هفته تا رویداد ویژه‌ی چینی‌ها در پاریس برای رونمایی این گوشی فاصله داریم، تصاویر منتسب به آن فضای مجازی را در بر گرفته‌اند.

چند روز پیش شاهد انتشار تصاویر مربوط‌به نگاه نزدیک یک وب‌سایت به این گوشی بودیم. حال مجددا تصاویری دیگر فاش شده‌اند که باز هم پنل پشتی دستگاه را نشان می‌دهند. 

هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro

در تصاویر جدید منتسب به پی ۳۰ پرو هواوی، شاهد فرم غیرمعمول دوربین اصلی هستیم. درواقع طبق آنچه این تصاویر برملا می‌کنند،‌ یک دوربین از سه دوربین اصلی، ظاهر عجیبی دارد و همچون فناوری زوم اپتیکال ۱۰ برابری اوپو به‌نظر می‌رسد. جالب است بدانید که در دوربین ویژه‌ی اوپو، از سیستمی شبیه به پریسکوپ‌ها استفاده شده است. ظاهرا هواوی نیز برای دستیابی به زوم اپتیکال قوی، چنین طراحی را پیاده‌سازی کرده است.

هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro
هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro

درضمن، دوربین چهارم هم در زیر فلاش LED دیده می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم که این دوربین از نوع ToF باشد. با این اوصاف، ظاهرا پی ۳۰ پرو قرار است مطابق شایعات اخیر، به چهار دوربین مجهز شود. البته این احتمال هم وجود دارد که این گوشی، قوی‌ترین مدل خانواده‌ی پی ۳۰ باشد که احتمالا به فناوری 5G هم مجهز خواهد شد. درواقع طبق شایعات، چهار مدل از گوشی پی ۳۰ عرضه می‌شود که گوشی موجود در این تصاویر، همان مدل چهارم است.

هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro
هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro

علاوه‌بر این تصاویر، اخیرا تصویر دیگری از ریچارد یو، مدیر بخش موبایل هواوی فاش شده است. در این تصویر، گوشی پی ۳۰ پرو در دست او دیده می‌شود. یا حداقل، گوشی موجود در این عکس، ماژول دوربینی شبیه به پی ۳۰ پرو دارد. 

نظر شما کاربران زومیت در مورد قیمت گوشی هواوی پی ۳۰ پرو و دیگر مشخصات احتمالی آن چیست؟ چه دیدگاهی در قبال افشای اطلاعات گوشی‌ها قبل از معرفی رسمی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات