وان پلاس 7 فاقد فناوری شارژ بی‌سیم خواهد بود

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل وان‌پلاس طی مصاحبه‌ای با CNet به این نکته اشاره کرده که احتمالا وان پلاس ۷ نیز فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود.
تبلیغات

در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، وان‌پلاس با اولین گوشی‌ 5G خود با شعار «reimaging the future» به برندهایی مثل سونی و اوپو پیوست. باتوجه‌به شایعه‌ای که چند روز گذشته در مورد پرچم‌دار جدید وان‌پلاس منتشر شده بود، انتظار بسیاری وجود داشت که وان‌‌پلاس پرچم‌دار بعدی خود را معرفی کند ولی وان‌پلاس به‌صورت ناامیدکننده‌ای حتی اشاره کوتاهی به پرچم‌دار بعدی خود نکرد که باتوجه‌به این نکته که وان‌پلاس 6T، پرچم‌دار فعلی وان‌پلاس، چهار ماه پیش معرفی شده بود، این امر تعجب‌آور نیست.

جالب است که مدیرعامل وان‌پلاس، پیت لائو در مصاحبه کوتاهی با سی‌نت اشاره مختصری به جزئیات مهمی در مورد وان‌پلاس 7 کرد. به نظر می‌رسد که این برند بلندپرواز و محبوب، همچنان علاقه‌ای به استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم ندارد. این در حالی است که اکثر پرچم‌دار های اندرویدی شرکت‌های دیگر چندین سال است به‌طور مداوم از قابلیت شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند، هرچند این قابلیت هنوز با ایده‌آل فاصله بسیاری دارد.

مقاله‌های مرتبط:

حتی اپل هم به این نتیجه رسیده که گاهی راحتی کاربر نسبت به سرعت از اهمیت بیشتری برخوردار است و استاندارد Qi را که به‌عنوان شارژ بی‌سیم شناخته می‌شود، ابتدا به آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون 10 و سپس آیفون XS مکس، آیفون XR و آیفون XS نیز به این تکنولوژی مجهز شده است. اما همچنان، وان‌پلاس همچنان به تکنولوژی شارژ سیمی، که به یقین از بهترین راه‌های موجود برای شارژ است، تکیه می‌کند.

تکنولوژی شارژ سریع وان‌پلاس موسوم به دش شارژ در جدیدترین گوشی‌ هوشمند این شرکت یا همان 6T در کمتر از ۹۰ دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود، که باتوجه‌ به صفحه ۶.۴ اینچی و باتری ۳٫۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عملکرد قابل قبولی است. از این‌رو نمی‌توان در شارژ بی‌سیم را بهتر از فناوری شارژ خود وان پلاس حداقل از نظر سرعت شارژ خواند. اما در عین حال، خریداران گوشی‌های هوشمند همچنان تمایل دارند که گزینه های مختلفی برای  شارژ گوشی خود در دسترس داشته باشند.

مشخص نیست که دقیقا چه زمانی قابلیت شارژ بی‌سیم به دستگاه‌های وان‌پلاس اضافه می‌شود، اما این شرکت در حال کار روی شارژ بی‌سیم است تا علاوه برافزایش سرعت آن، همچنین از گرم شدن و منفجر شدن تلفن‌ها جلوگیری کند. تا زمانی‌که این اتفاق بیفتد، به نظر می‌رسد که دلیل خاصی برای هیجان‌زده شدن درمورد وان‌پلاس ۷ وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات